خودروصنعت، معدن، تجارت

درخواست افزایش قیمت تایرسازان روی میز سازمان حمایت

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولیدکنندگان تایر درخواست افزایش قیمت خود را به سازمان حمایت اعلام کردند و این سازمان در حال تصمیم گیری در این باره است.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از میزان، مصطفی تنها با اشاره به مشکلاتی که در تامین مواد اولیه وجود دارد، اظهار کرد: برای اینکه تولید ثبات داشته باشد با تولید کنندگان مواد اولیه قراردادهای بلندمدت منعقد و پیش پرداخت برای انجام کار پرداخت می‌کنیم.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر ادامه داد: اما به محض اینکه تولیدکنندگان به سقف پیش پرداختی می‌رسند متمم قرارداد با قیمت جدید ارائه می‌کنند که کار را برای تولیدکنندگان تایر سخت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در تهیه مواد اولیه وارداتی نیز، گرفتن فرایند تخصیص ارز ، انتقال ارز و حمل مواد اولیه از مشکلات پیش رو است.

تنها تصریح کرد: قیمت تمام شده روزانه به صورت شناور در حال افزایش یافتن است و کاری جز درخواست برای تعدیل قیمت نمی‌توانیم انجام دهیم.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر از درخواست برای افزایش قیمت از ابتدای سال جاری خبر داد و اظهار کرد: تولیدکنندگان درخواست خود را به سازمان حمایت ارسال کردند و منتظر تصمیم سازمان حمایت هستیم.

وی ادامه داد: زمان برای پاسخ به درخواست افزایش قیمت هنوز مشخص نیست و فعلا منتظر هستیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا