خودروصنعت، معدن، تجارت

شفافیت در عملکرد مالی و اقتصادی گروه سایپا

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور مالی از احتمال تجدید ارزیابی دارایی‌های این شرکت با هدف افزایش سرمایه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علیرضا بادکوبه گفت: سایپا قصد دارد به‌منظور شفاف‌سازی درخصوص عملکرد خود، تجدید ارزیابی دارایی‌ها را به‌اجرا درآورد که درصورت اجرایی شدن این برنامه، افزایش سرمایه این شرکت محقق خواهد شد.

وی با بیان این‌که فرایند اجرای برنامه مذکور در نهادهای مربوطه نظیر سازمان بورس، در حال طی‌شدن است، ادامه داد: قصد داریم در ماه‌های آینده، برنامه افزایش جهشی تولید محصولات خود را به اجرا درآوریم.

همچنین بخوانید

به‌گفته بادکوبه با اجرای این دو برنامه، بخش مهمی از زیان سایپا در سال گذشته جبران خواهد شد.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در امور مالی گفت: گروه خودروسازی سایپا در اردیبهشت‌ماه امسال توانسته پس از دو ماه، تیراژ تولید محصولات خود را به بیش از ۴۲ هزار دستگاه برساند که این امر، نشان‌دهنده برنامه‌ریزی موفقیت‌آمیز مدیریت ارشد گروه سایپا است.

وی تصریح کرد: باتوجه به مشکلات پیش‌آمده در زمینه تولید محصولات CKD، قصد داریم با جایگزینی این خودروها، رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنیم.

بادکوبه با اشاره به حمایت دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت از حرکت تولیدی در صنعت خودرو کشور، گفت: در سایه این حمایت‌ها توانستیم تولید خود را به بیش از ۲ هزار دستگاه در روز رسانده و از این طریق، عرضه محصولات را به بازار با سرعت بیشتری دنبال کنیم.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در امور مالی افزود: گروه سایپا با اتخاذ تمهیداتی در زمینه فروش خودرو، توانست التهاب موجود در بازار را تا حدود زیادی کنترل کند که این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

شفافیت در عملکرد مالی و اقتصادی گروه سایپا

منبع
سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا