بین المللپرداخت الکترونیککسب و کار

معرفی ۱۲ تم اصلی مطرح‌شده در رویداد مانی ۲۰۲۰ اروپا / مانی ۲۰۲۰ از فردا در آمستردام شروع می‌شود

مانی ۲۰۲۰ را بزرگترین بازار برای ایده‌ها، ارتباطات و تعامل در حوزه پرداخت، فین‌تک و سرویس‌های مالی معرفی می‌کنند که با عناوین مختلف مانی ۲۰۲۰ لاس‌وگاس، اروپا، آسیا و سنگاپور در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود. از دوشنبه سوم ژوئن (۱۳ خرداد) تا چهارشنبه پنجم ژوئن (۱۵ خرداد ماه) مانی ۲۰۲۰ اروپا در شهر آمستردام میزبان جمع وسیعی از پیشروهای صنایع مختلف خواهد بود.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، محتوای اصلی این رویداد سه روزه موضوعات ساختارشکن و نوآورانه‌ای است که چه در سطح منطقه‌ای و چه در سطح جهانی مطرح هستند؛ موضوعاتی ازجمله نوآوری و تحول در پرداخت، هوش مصنوعی، داده و نوآوری‌های مبتنی بر داده، فناوری دفاتر کل توزیع‌شده، شناسایی و احراز هویت، امنیت سایبری، تحول بانکداری، جهانی شدن و شمول مالی، تجارت آینده، فناوری‌های متحول‌کننده، بلاکچین و غیره.

مانی ۲۰۲ از آن جهت مهم است که روابطی که در این رویداد شکل می‌گیرد، آینده پول را سروشکل می‌دهد. درواقع در این رویداد از عوامل تاثیرگذار بر آینده صنعت صحبت می‌شود.


تم‌های اصلی مانی ۲۰۲۰ اروپا

این رویداد بینشی که سازمان‌ها برای تغییر وتحول در عرصه پرداخت و سرویس‌های مالی به آن نیاز دارند را ارائه می‌دهد. باتوجه به تحقیقات انجام‌شده۱۲ تم اصلی رویداد که جزو مهمترین موضوعات امسال و سال‌های بعدی به شمار می‌رود، برای مانی ۲۰۲۰ امسال در نظر گرفته شده است:

تحول بانکی، نوآوری و تحول پرداخت، محیط زیست پلتفرم، مدیریت ریسک و امنیت سایبری، نوآوری‌های مبتنی بر داده، فناوری‌های متحول‌کننده، تجارت آینده، شناسایی و احراز هویت، قانون‌گذاری و انطباق، بازاریابی و ارتباطات، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری، شمول مالی و جهانی‌سازی


آکادمی استارت‌آپ ۲۰۱۹ مانی ۲۰۲۰

به منظور شتاب دادن و تسریع پتانسیل نسل بعدی استارت‌آپ‌هایی که آینده پول را می‌سازند، مانی ۲۰۲۰ امسال آکادمی استارت‌آپ‌ها را با حضور شرکت‌های برتر و شناخته‌شده برگزار می‌کند. این آکادمی به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا بتوانند دربرابر برخی پیشروهای حوزه مالی و سرمایه‌گذاران پیشرو ارائه و نمایش‌های بی نظیری انجام دهند.  در راه پرداخت سعی می‌کنیم گزارش‌هایی از سه روز این رویداد منتشر کنیم و اتفاقاتی که در مانی ۲۰۲۰ امسال روی می‌دهد را تا جای ممکن پوشش دهیم.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا