امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

سیلاب بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی دزفول خسارت زد

دزفول-سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: سیل فروردین ماه سال جاری، بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی شهرستان خسارت زد.

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حجم کل خسارات وارده ناشی از سیلاب سال ۹۸ به بخش کشاورزی دزفول بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: این برآورد کاملاً کارشناسی و مبتنی بر حقیقت، عدالت و واقعیت بوده و با کمک اداره جهاد کشاورزی شهرستان تلاش شده تا جزئی ترین خسارات کشاورزان نیز لحاظ شود.

حیدری با بیان اینکه تاکنون ۴۴۵ پرونده در کارگروه کشاورزی شهرستان برای پرداخت خسارات کشاورزان تشکیل شده است، گفت: از این تعداد ۲۸۵ پرونده به تصویب کارگروه شهرستان رسیده و ۳۱ پرونده در کارگروه استان خوزستان برای پرداخت خسارت به مبلغ ۴۷۵ میلیون تومان تصویب شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تاکید بر پیگیری تمام پرونده ها تا حصول نتیجه، بیان کرد: ۴۴ پرونده دیگر نیز آماده طرح در کارگروه استان هستند که مبلغ آن‌ها هفت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است.

حیدری افزود: تا پرداخت کامل خسارت به کشاورزان شهرستان دزفول این موضوع را دنبال خواهیم کرد. همچنین با پیگیری های صورت گرفته پرداخت وام بلاعوض و وام کم بهره چهار درصدی نیز در راستای ارائه به کشاورزان خسارت دیده مصوب شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سیلاب فروردین ماه خسارت هایی به زیرساخت های مختلف شهرستان دزفول به ویژه در بخش کشاورزی و زیرساخت های روستایی وارد کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا