بانکبانک و بیمه

توسعه راهکارهای پرداخت‌الکترونیک با کیف پول همراه بانک پاسارگاد

کیف پول همراه پاسارگاد (کیپاد)، در راستای توسعه راهکارهای پرداخت الکترونیک از طریق تلفن‌همراه هوشمند، توسط بانک‌پاسارگاد و با مشارکت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد عرضه شده‌است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک‌پاسارگاد، با پیشرفت جوامع و پر رنگ شدن نقش فناوری در زندگی روزمره، حذف شیوه‌های سنتی در عرصه پرداخت، امری اجتناب‌ناپذیر است. از این‌رو نسخه جدید کیف پول همراه پاسارگاد (کیپاد) با قابلیت‌های بسیار کاربردی عرضه شده‌است.

برنامه کیپاد، این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌سازد تا به راحتی و بدون صرف وقت، پرداختی سریع، امن و خوشایند را در حوزه پرداخت عوارض آزادراهی و دیگر حوزه‌های پذیرندگی کیپاد (سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، رستوران‌ها، فست‌فودها، کیوسک‌های مطبوعاتی، دفاتر تایپ و تکثیر و …) و اماکن عمومی و تفریحی ( شهربازی‌ها، پارکینگ‌های عمومی و نظایر آن) تجربه کنند.

بر اساس این خبر، با پرداخت عوارض جاده‌ای از طریق کیپاد، امکان عبور بدون واسطه از هر عوارضیِ دارای پرداخت الکترونیکی، به راحتی و بدون اتلاف وقت و ماندن در صف‌های طولانی میسر شده‌است.

اسکن کد QR، انتقال پول به دیگر کاربران، کارت شهروندی، انتقال به حساب، اشتراک سامانه پخش آنلاین فیلم و سریال آیو از دیگر قابلیت‌های نسخه جدید اپلیکیشن کیپاد است.

دارندگان گوشی‌های هوشمند، می‌توانند با مراجعه به سایت www.kipaad.ir به‌راحتی اپلیکیشن کیپاد را دانلود و نصب کنند سپس با اجرای اپلیکیشن، شماره تلفن‌همراه خود را در سامانه ثبت کرده و پس از فعال شدن کیپاد، از طریق گزینه «پروفایل» نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان است. همچنین مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات خدمات ارایه‌شده در این برنامه، به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir و یا سایت کیپاد مراجعه  کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا