بانکبانک و بیمه

بهره‌وری مطلوب از منابع موجود درشرایط فعلی کشور یک اولویت است

مدیرعامل پست بانک ایران با تاکید بر صرفه‌جوئی در هزینه‌ها و آموزش مستمر کارکنان گفت: در شرایط فعلی کشور بهره‌وری مطلوب از منابع موجود اعم از امکانات و نیروی انسانی یک اولویت است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری افزود: صرفه‌جوئی در مصرف‌انرژی و هزینه‌های نگه‌داشت تجهیزات و حراست ساختمان‌ها و همچنین ارتقاء و بروزرسانی دانش کارکنان با اثربخشی دوره‌های آموزشی می تواند میزان بهره‌وری از سرمایه های بانک را متحول کند.

مدیرعامل پست بانک ایران با تأکید بر لزوم ساماندهی شعب و باجه‌ها تصریح کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی از شعب و باجه‌های بانک، سنجش کارائی شعب از بُعد نظارت بر عملیات باجه‌های روستائی و عملیات شعبه‌ای، مکان‌یابی شعب ارزی و ریالی با رویکرد پوشش حداکثری جامعه هدف بانک و شفاف‌سازی کسب و کار باجه‌های روستائی جهت ارتقاء کیفیت خدمات قابل ارائه در آنها برای افزایش سهم بانک از منابع بانکی امری ضروری است.

شیری درپایان خاطرنشان‌کرد: ارزش آفرینی برای مشتریان بالفعل و بالقوه و افزایش سهم از بازار، تقویت روابط فی‌مابین بانک و شرکای تجاری و در نتیجه تمرکز مرادوات آنها نزد بانک، تنوع بخشی در سبد خدمات و محصولات بانک و توسعه هویت برند با تمرکز بر شاخص‌های تخصصی بودن بانک مهمترین محورهای برنامه توسعه بازار این بانک است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا