صنعت، معدن، تجارت

نمایشگاه نوشت افزار ایران برگزار می شود

مجری برنامه نمایشگاه نوشت افزار ایران گفت: ششمین دوره نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی کشور (IRAN PENEX) در محل دائمی نمایشگاه شهر آفتاب درتاریخ ۱۱ تا ۱۴ تیرماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  مجید اکبری در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: این نمایشگاه تخصصی با حمایت انجمن صنفی و کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار، اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و مجمع واردکنندگان نوشت افزار برگزار می شود.

وی همچنین اظهارداشت: نمایشگاه نوشت افزار در دو سالن به وسعت ۱۴ هزار متر مربع بصورت سرپوشیده و هفت هزار متر مربع مفید دایر و تولید کنندگان و واردکنندگان در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

همچنین بخوانید

مجری برنامه نمایشگاه نوشت افزار ایران گفت: تعداد تولیدکنندگان جهت حضور در نمایشگاه مزبور نسبت به سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی را نشان می دهد.

وی در ادامه افزود: سهم تولید کنندگان داخلی در نمایشگاه نوشت افزار امسال ۷۰ و سهم واردکنندگان ۳۰ درصد است.

اکبری بیان داشت: بطورکلی در این نمایشگاه ضمن ارائه آخرین توانمندی ها و فناوری های پیشرفته در صنعت نوشت افزار زمینه توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازار های منطقه ای و صادرات محصولات تولیدی ایران با کیفیت و استاندارد های بین المللی نیز فراهم خواهد شد.

وی در ادامه یادآورشد: ایجاد گسترش و همکاری مشترک در سطح بین المللی و انتقال دانش و تکنولوژی صنعت نوشت افزار، تولیدات مشترک شرکت های داخلی و خارجی در جهت بالا بردن سطح کیفی و کمی محصولات و ایجاد ارتباط بین فعالان صنایع و تجار و همچنین شناسایی بازارهای جدید از دیگر اهدافی که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا