بین الملل

آدیداس، نایکی و یونیکل، خواهان راه‌اندازی خط تولید در روسیه شدند

معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه، گفت: تولیدکنندگان جهانی پوشاک، آدیداس، نایکی و یونیکل، علاقه شدید خود برای راه‌اندازی خط تولید در روسیه را ابراز کرده‌اند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از راشاتودی، ویکتور یوتوخوف، معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه، گفت: تولیدکنندگان جهانی پوشاک، آدیداس، نایکی و یونیکل، علاقه شدید خود را برای راه‌اندازی خط تولید در روسیه ابراز کرده‌اند.

یوتوخوف در حاشیه اجلاس اقتصادی بین‌المللی سنت‌پترزبورگ، به خبرنگاران گفت: تا جایی که من می‌دانم، برندهای پوشاک نایکی و آدیداس، به همراه برند ژاپنی یونیکل می‌خواهند خط تولید خود را به روسیه بیاورند.

به گفته معاون وزیر، نسبت قیمت به کیفیت محصولات پارچه‌ای در روسیه بسیار بهینه است و با در نظر گرفتن موقعیت ژئوپولتیک این کشور و زیرساخت‌های پیشرفته آن، این اقدام از لحاظ لجستیکی منطقی به نظر می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت اسپانیایی چندملیتی ایندیتکس که برندهای معتبر زارا، پول‌اندبر، برشکا، ماسیمو دوتی، اچ استرادیواریوس، اویشو و اوترک، را در اختیار دارد، از سال ۲۰۱۷ میلادی، بخشی از تولید پارچه و لباس خود را در روسیه انجام می‌دهد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا