بانکبانک و بیمه

گشایش سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام در بانک‌پاسارگاد

با افتتاح سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام در بانک‌پاسارگاد، علاوه بر برخورداری از سود این سپرده، از طریق آن می‌توان بدون مراجعه حضوری و به‌صورت کاملاً اینترنتی، در سیستم معاملات آنلاین کارگزاری بانک‌پاسارگاد نیز ثبت‌نام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک‌پاسارگاد، مشتریان می‌توانند با مراجعه به یکی از نزدیک‌ترین شعبه‌های بانک‌پاسارگاد نسبت به افتتاح سپردۀ سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت «ویژۀ معاملات آنلاین سهام» اقدام کنند. سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبور به سیستم بانکداری مجازی خود وارد شده و فرآیند ثبت‌نام را تکمیل کنند. فرم‌های تکمیل‌شده و تصویر مدارک هویتی مورد ارزیابی کارشناسان کارگزاری قرار گرفته و در صورت تأیید، ثبت‌نام قطعی انجام خواهد شد.

بر اساس این خبر، شرکت کارگزاری بانک‌پاسارگاد به‌عنوان یکی از کارگزاران پیشرو در ارائه خدمات به روز، مبتنی بر فناوری‌های نوین کشور، ارائه‌دهنده خدمات نوین معاملات برخط (Online Trading) است تا دسترسی سریع، آسان و مطمئن را برای سرمایه‌گذاران به سیستم معاملاتی فراهم کند.

با بسط و گسترش بازار سرمایه و تمایل سرمایه‌گذاران به ابزارهای نوین معاملاتی، این کارگزاری ارائه‌دهنده یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های معاملاتی به کلیه متقاضیان حقیقی و حقوقی معاملات برخط است تا با بهره‌گیری از آن، امکان خرید و فروش سهام را به صورت اینترنتی و آنلاین برای خود فراهم کنند.

از مزایای به کارگیری این سیستم، حذف هرگونه مراجعه حضوری به بانک و کارگزاری و انجام کلیه مراحل فرآیند معاملات از طریق سیستم آنلاین در کمترین زمان ممکن است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا