بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

نگاهی به آخرین فهرست شرکت‌های پرداخت‌یار مجاز به انجام فعالیت / تاکنون ۲۶ شرکت پرداخت‌یار شده‌اند

یازدهم شهریورماه ۹۷ شرکت شاپرک با حضور جمعی از مدیران ارشد شبکه بانکی و پرداخت، اولین تفاهم‌نامه‌های پرداخت‌یاری را با شش شرکت امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، از آن زمان تاکنون ۲۰ شرکت دیگر نیز توانستند مجوز پرداخت‌یاری خود را دریافت کنند و درمجموع با توجه به آمار شرکت شاپرک، ۲۶ شرکت مجاز به انجام فعالیت پرداخت‌یاری هستند. در ادامه نگاهی کوتاه به هرکدام از ۲۶ شرکت پرداخت یار خواهیم داشت.

 

شرکت همراه پردازش زرین (زرین پال)

زرین‌پال در فروردین ۱۳۸۹ تاسیس شد و با سبک و استاندارد جدید در پرداخت آنلاین، مناسب‌ترین سرویس پرداخت الکترونیک برای تمام کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین است.

وب‌سایت: zarinpal.com

تلفن: ۴۱۲۳۹-۰۲۱

نشانی: تهران، خیابان یوسف آباد، خیابان بیستم، پلاک ۶۱

.

شرکت فناوری همراه همتا پردازش (باهمتا)

باهمتا یک سرویس پرداخت و دریافت پول بر اساس شماره موبایل است که تمرکز آن بر روی امنیت و سادگی است. برنامه‌های باهمتا برای گروه‌های مختلف طراحی شده است و در آن شماره موبایلتان به شماره‌حساب شما متصل خواهد شد. این‌گونه می‌توانید به شماره موبایل دیگران پول پرداخت کنید و یا از آن‌ها پول دریافت کنید.

وب‌سایت: bahamta.com

تلفن: ۸۸۸۶۳۰۷۱-۰۲۱

نشانی: تهران، خیابان مفتح جنوبی، خیابان طالقانی، بن‌بست مریخ، پلاک ۳ واحد ۳

.

شرکت مانا تدبیر آواتک (پی‌پینگ)

شرکت مانا تدبیر آواتک با نام تجاری «پی‌پینگ» به‌عنوان پرداخت‌یار بانک مرکزی و از شرکت‌های فعال در حوزه فین‌تک از سال ۹۴ تاکنون می‌کوشد تا خدمات دریافت و پرداخت پول را به ساده‌ترین شکل ممکن در بستری امن به افراد و سازمان‌ها ارائه کند.

وب‌سایت: PayPing.ir

تلفن: ۲۶۴۰۶۰۵۳-۰۲۱

نشانی: تهران، خیابان میرداماد، میدان مادر، خیابان سنجابی، کوچه پنجم، پلاک ۴، واحد ۷

.

شرکت پردازش ابری مریان (حسابیت)

حسابیت سرویس فاکتور اینترنتی است که با آن می‌توانید به‌صورت آنلاین فاکتور بسازید و برای مشتری ارسال کنید، بروی فاکتور دکمه پرداخت از طریق درگاه اینترنتی بانک وجود دارد.

وب‌سایت: hesabit.com

تلفن: ۸۸۶۲۴۱۶۸-۰۲۱

نشانی: تهران، خیابان ولی‌عصر، روبروی پارک ساعی، خ آبشار، پلاک ۵ طبقه دوم شرقی

.

شرکت ایوان رایان پیام (جیبیت)

جیبیت در نظر دارد با خدمات و راهکارهای جامع مالی، تجربه جدیدی از کاربرد فناوری را در پرداخت‌ برای کاربران و پذیرندگان ارائه دهد و فرایند خرید و پرداخت‌های آنلاین و آفلاین را راحت‌ و به‌صرفه‌تر کند. برخی از ویژگی‌های جیبیت شامل «کاهش زمان پرداخت تا ۱۵ ثانیه»، «پرداخت با اسکن بارکد QR»، «شارژ سیم‌کارت اپراتورهای مختلف»، «پرداخت قبض‌های مختلف»، «افزایش امنیت پرداخت با استفاده از رمز شخصی یا اثرانگشت» است.

وب‌سایت: jibit.ir

تلفن: ۸۸۶۵۱۹۰۸-۰۲۱

نشانی: تهران، بلوار نلسون ماندلا، بن‌بست پیروز شرقی، پلاک ۳

.

شرکت پرداخت الکترونیک هدایت هوشمند (H2pay)

شرکت H2pay به‌عنوان زیرمجموعه پرداخت الکترونیک شرکت هدایت هوشمند قرن فعالیت خود را با ارائه دستگاه‌های پایانه فروش موبایلی نسل جدید آغاز کرد. ارائه انواع نرم‌افزارهای مرتبط با پایانه‌های فروش ثابت، سیار و موبایلی و همچنین بسترها و زیرساخت‌های جامع پرداخت از اهم فعالیت‌های این مجموعه از آغاز تاکنون بوده است.

وب‌سایت: h2pay.ir

تلفن: ۸۸۵۴۲۰۰۱-۰۲۱

نشانی: تهران، سهروردی شمالی، خیابان حسینی (سورنا)، کوچه نکیسا، پلاک ۳۰ غربی، واحد ۱۴

.

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا

شرکت ارتباط فردا با اغلب PSPهاى کشور مانند به‌پرداخت، پرداخت ‌الکترونیک سامان، ایران‌کیش، فن‌آوا، تجارت الکترونیک پارسیان و برخى شرکت‌هاى دیگر داراى قرارداد پرداخت‌یارى بوده و سرویس‌هاى متنوعى در حوزه پرداخت الکترونیکى ارائه می‌دهد. اصلی‌ترین محصول شرکت ارتباط فردا در حوزه پرداخت‌یارى سامانه ابریشم است. سرویس‌هایى مانند درگاه پرداخت، حساب واسط، تسهیم، شارژ آنى بن‌کارت و… نمونه‌هایى از سرویس‌هاى پرداخت‌یارى هستند که از طریق سامانه ابریشم ارائه می‌شوند. همه سرویس‌هاى ارائه شده توسط سامانه ابریشم هم‌اکنون روى پلتفرم فینوتک در دسترس بوده و به‌راحتی توسط کسب‌وکارهاى مختلف استفاده می‌شوند.

وب‌سایت: efarda.ir

تلفن: ۴۲۷۱۹۰۰۰-۰۲۱

نشانی: تهران، پارک فناوری پردیس، خ نوآوری پنجم، ساختمان ارتباط فردا

.

شرکت رهیاب رایان فردا

رهیاب رایان فردا نوین، ارائه‌دهنده راهکارهای نوین بانکی و پرداخت الکترونیک، در سال ١٣٨۶ تاسیس شد و با اخذ مجوز انحصاری فروش و پشتیبانی از پنجمین برند پایانه فروشگاهی پر فروش دنیا (شرکت SZZT)، در دو بخش B2B و B2C مشغول به فعالیت است.

وب‌سایت: rahyabrayan.com

تلفن: ۳-۸۸۸۷۸۷۳۱-۰۲۱

نشانی: تهران، پارک فناوری پردیس، کوچه نوآوری ۳، پلاک ۳۴، ساختمان رهیاب رایان فردا

.

شرکت تراکنش همراه ایمن (شاپ)

در راستای ایجاد رویکردی نوین و مدرن در شبکه‌ی فروشگاهی با هدف نوآوری باز در ارائه‌ی خدمات ارزش‌افزوده، پلتفرم شاپ (Shopp) در قالب یک سامانه و بستر جامع برای ارائه‌ی خدمات یکپارچه‌ی پرداخت، خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک در نقطه‌ی سرویس، مبتنی بر ابزارهای هوشمند و رایانش ابری معرفی شده است. این پلتفرم با ایجاد یک زیرساخت برای متمرکزسازی خدمات موردنیاز ذینفعان در زیست‌بوم هدف، ارائه‌ی خدمات ارزش‌افزوده را تسهیل می‌کند.

شاپ به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه توسن توانسته با PSPهایی ازجمله پرداخت‌الکترونیک سامان، پرداخت نوین آرین و … به‌عنوان زیر سوئیچ قرارداد منعقد کند و سرویس‌هاى متنوعى در حوزه پرداخت الکترونیکى ارائه دهد.

وب‌سایت: shopp.ir

تلفن: ۵۴۷۰۵۰۰۰-۰۲۱

نشانی: تهران، تقاطع نواب و آزادی، جنب بانک تجارت، ساختمان سپهر طبقه ۵

.

شرکت تجارت الکترونیک دی

شرکت تجارت الکترونیک دی از شرکت‌های گروه مالی دی است که با هدف توسعه صنعت پرداخت الکترونیک، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی، وزارت بازرگانی و نظام صنفی رایانه تهران آغاز کرد. در این راستا شرکت اقدام به بسترسازی مناسب جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای روز دنیا کرده است.

وب‌سایت: dec.ir

تلفن: ۴۲۵۰۸۸۸۸-۰۲۱

نشانی: اختیاریه، کوچه آبشار، خیابان دیباجی جنوبی، پلاک ۱۳۲

.

شرکت توسعه سامانه تسکا

تسکا فعالیت‌ خود را در سال ۱۳۹۰، با ۱۰ میلیون تومان سرمایه و ۷ مشتری آغاز کرد. در آن سال فعالیت شرکت با حجم بالایی از تامین تجهیزات جهت شرکت‌های همکار و نیمه‌دولتی در زمینه تجهیزات پردازشی، ذخیره‌سازی اطلاعات و تجهیزات زیرساخت آغاز شد و فعالیت تسکا در حوزه پرداخت نیز از سال ۹۳ شروع شد. این شرکت در حال حاضر با بیش از ۶۰۰ مشتری در کسب‌وکارهای بزرگ، متوسط، کوچک، شرکتی دانش‌محور، جوان، خلاق و در مسیر رشد است.

وب‌سایت: teskaco.com

تلفن: ۸۳۴۲-۰۲۱

نشانی: تهران، خیابان میرزای شیرازی، کوچه میرزا حسنی، پلاک ۲۲

.

شرکت وب کاران ایمن (آیدی پی)

آیدی پی یک سیستم درگاه پرداخت شخصی و کارت‌خوان مجازی است. شما با ایجاد یک حساب کاربری در آیدی پی و داشتن یک صفحه پرداخت شخصی با آدرس منحصربه‌فرد، می‌توانید برای مشتریانتان یک لینک ارسال کنید که مشتری با کلیک روی آن به صفحه فروشگاه شما هدایت شده و بعد از پرداخت، وجه به حساب شما واریز و پیامکی برای طرفین ارسال می‌شود.

وب‌سایت: idpay.ir

تلفن: ۸۸۵۵۹۳۲۲-۰۲۱

نشانی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان وزرا، خیابان بیستم، پلاک ۱۰، واحد ۷و ۸

.

شرکت جهان ارتباطات نکا

شرکت جهان ارتباطات نکا در سال ۱۳۸۵ با هدف توسعه تکنولوژی‌های مخابراتی و ICT و هم‌زمان با ورود اپراتور دوم تلفن همراه به ایران، فعالیت خود را با وارد کردن و بومی‌سازی تکنولوژی توزیع شارژ الکترونیکی از طریق پایانه‌های فروش (POS) از شرکت Plum System آفریقای جنوبی آغاز کرد. در حال حاضر نیز با استفاده از زیرساخت‌های فنی خود با اخذ مجوز پرداخت یاری، در حال طراحی زیرسیستم‌های پرداخت درون برنامه‌ای جهت استفاده اپلیکیشن‌های ثانویه است.

وب‌سایت: nekatelecom.com

تلفن: ۸۶۰۳۱۵۵۲-۰۲۱

نشانی: تهران، خیابان قائم‌مقام فراهانی، کوچه دهم، پلاک ۱۵، طبقه اول، واحد ۱۰۴

.

شرکت پرشیاتک (یونی پی)

یونی پی در تاریخ بیست و سوم تیرماه ۱۳۹۵ فعالیت خود را تحت نام ادپرشین آغاز کرد و در اسفندماه سال ۱۳۹۶ به یونی پی تغییر نام داد. یونی پی تحت قرارداد با شاپرک و بانک سامان بوده و به‌صورت رسمی زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کند. ازجمله خدمات یونی پی می‌توان به درگاه پرداخت شخصی، درگاه پرداخت برای وب‌سایت و اپلیکیشن، قابلیت ایجاد فروشگاه آنلاین، لینک کوتاه پرداخت برای فروش آسان در شبکه‌های اجتماعی و گزارش‌گیری از تراکنش‌ها و سفارشات اشاره کرد.

وب‌سایت: unipay.ir

تلفن: ۲۴۵۷۳۱۰۰-۰۲۱

نشانی: تهران، جردن، بلوار نلسون ماندلا، بلوار آرش، ساختمان میکا ۹۱۱، طبقه ۴ غربی

.

شرکت رهیاب پیام گستران (ره‌پی)

شرکت رهیاب پیام گستران (سهامی خاص) از سال ۱۳۸۷ در حوزه فناوری و ارتباطات با رویکرد مبنی بر ارائه خدمات پیام کوتاه شروع به کار کرده است. پرداخت‌یاری، اینترنت اشیاء، شهر هوشمند، خدمات پرداخت، فروشگاه‌های کسب‌وکار اینترنتی مانند فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی (هپیلی)، فروشگاه اینترنتی چهارسوق، فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی (هلثیوم)، سامانه مهارت‌آموزی آموزال، شرکت نرم‌افزاری سامانه‌های کتابخانه‌ای (پارس آذرخش)، گروه آینده مجازی امن (گاما)، شرکت محتوا پرداز پارسه (تولید محتوا در حوزه خدمات ارزش‌افزوده), پروژه خودروهای متصل و تولید ده‌ها اپلیکیشن از حوزه‌هایی است که ره‌پی در آن‌ها فعالیت می‌کند.

وب‌سایت: rahpay.net

تلفن: ۴۱۲۶۷۰۰۰-۰۲۱

نشانی: تهران، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، نبش شصت‌وهشت غربی، پلاک ۳، واحد ۱

.

شرکت سابین تجارت آریا

شرکت پرداخت الکترونیک سابین تجارت آریا، وابسته به بانک ایران زمین دارای مجوز پرداخت یاری، با هدف ارائه راهکارهای نوین پرداخت مبتنی بر آخرین فناوری‌های این صنعت اقدام به ارائه خدمات متنوعی ازجمله فروش، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان سیار و موبایلی، ارائه درگاه پرداخت اینترنتی و درگاه پرداخت موبایلی، اپلیکیشن پرداخت و بستر باز پرداخت برای استارت‎آپ‌ها کرده است.

وب‌سایت: sabinarya.com

تلفن: ۴۱۶۲۴۴۱۵-۰۲۱

نشانی: تهران، خیابان گاندی، گاندی ۱۵، پلاک ۱۵

.

شرکت توسعه فناوری و تجارت الکترونیک کارن

شرکت توسعه فناوری و تجارت الکترونیک کارن با نشان تجاری کاپ، در حال فعالیت در حوزه تولید نرم‌افزار و ارائه سرویس به کسب‌وکارهای نوین است. اپلیکیشن کاپ و دستگاه کارت‌خوان KS-8223 از محصولات این شرکت است.

وب‌سایت: karenpayment.com

تلفن: ۴۴۲۴۱۱۵۰-۰۲۱

نشانی: تهران، خیابان ستارخان، خیابان سازمان آب، بین خیابان نیرو و پل یادگار، پلاک ۱۵۴، ساختمان کسری، طبقه ۵ واحد ۱۳

.

شرکت اندیشه هوشمند رایان پارسی

شرکت اندیشه هوشمند رایان پارسی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ با هدف ارائه و توسعه خدمات نوین آغاز کرد و در سال ۱۳۹۱ به ثبت رسید. برخی از خدماتی که رایان پارسی ارائه می‌دهد، شامل پایانه فروش، درگاه پرداخت الکترونیک، سوئیچ صادرکنندگی و پذیرندگی، USSD، نرم‌افزارهای تلفن همراه، نرم‌افزار جامع صادرات نفت و محصولاتی همچون دستگاه کیوسک، خودپرداز و خودبانک است.

وب‌سایت: rayanparsi.com

تلفن: ۸۸۶۱۳۰۹۸-۰۲۱

نشانی: تهران، بلوار نلسون ماندلا، خ یزدان پناه، پلاک ۹

.

شرکت روان ارتباط عصر

شرکت روان ارتباط عصر در زمینه مخابرات، نرم‌افزار و سخت‌افزار تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرده. این شرکت عمده فعالیت خود را در زمینه صنعت موبایل، مخابرات سیار و نرم‌افزار متمرکز کرده است

وب‌سایت: ravanertebat.com

تلفن: ۹-۸۸۶۷۱۸۷۲-۰۲۱

نشانی: تهران، بزرگراه حقانی، بین خیابان دیدار شمالی و چهارراه جهان کودک، پلاک ۳۳، ساختمان روان ارتباط

.

شرکت سرمایه‌گذاری ریبو رویال کیش (یک پی)

یک پی پلتفرم پرداخت در حوزه ریالی است که باهدف تسهیل تراکنش‌های مالی بین‌المللی برای افراد و کسب‌وکارهای آنلاین در ایران و خارج از کشور سرویس‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. هدف از تاسیس یک پی، تسهیل در امر پرداخت‌های خرد بین‌المللی است.

وب‌سایت: yekpay.com

تلفن: ۸۶۰۳۵۳۰۲-۰۲۱

نشانی: تهران، خیابان فاطمی، میدان جهاد، کوچه نصیری، پلاک ۱۳، واحد ۱۸

.

شرکت فن‌آوران پارس یار (کیف پی)

شرکت فن آوران پارس یار با هدف راه‌اندازی و توسعه راهکارهای پرداخت تلفن همراه در کشور به طراحی و اجرای پروژه‌هایی پرداخته است که در جهت ایجاد وفاداری در مشتریان به پذیرندگان مختلف حرکت می‌کند. کیف‌پی یک اکوسیستم پرداخت الکترونیک در بستر اینترنت است که امکان پرداخت در بستر ابری برای سه دسته کاربران شخصی، تجاری و سازمانی را فراهم می‌کند.

وب‌سایت: kifpay.com

تلفن: ۶۶۵۱۳۸۰۱-۰۲۱

نشانی: تهران، ستارخان، شهرآرا، کوچه محمدی، پلاک ۴۱

.

شرکت فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک نیوار

نیوار از سال ۱۳۸۸ تاسیس شده و خدمات مختلف اپراتور و شرکت‌ها را ارائه می‌دهد. نیوار راهی برای انتقال وجه، پرداخت آنلاین و همچنین ایجاد حساب کاربری برای نمایندگی‌ها و سرویس‌های سفارشی و متناسب با کسب‌وکار مشتریان خود است.

وب‌سایت: neevar.com

تلفن: ۷۲۱۰۹-۰۲۱

نشانی: خیابان میرداماد، خیابان دکتر مصدق (نفت شمالی)، پلاک ۱۵، ساختمان سایان، طبقه ۵

.

شرکت کارت اعتباری ایرانیان

شرکت تجارت الکترونیک کارا قشم (کارت اعتباری ایرانیان) به‌عنوان یک اپراتور مجازی خدمات بانکی و پرداخت با مجوزهای لازم در حال ارائه خدمات زیرساختی و نرم‌افزاری است. امکان خرید با کارت شتابی، کیف پول، مشاهده گردش حساب، انتقال وجه در کیف پول، تسویه کیف پول، پرداخت با شناسه QR، رویت پذیرندگان طرف قرارداد برخی از قابلیت‌های اپلیکیشن و پنل کاربری مشتریان است.

وب‌سایت: iraniancreditcard.ir

تلفن: ۷۵۱۸۱۰۰۰-۰۲۱

نشانی: تهران، خیابان ولی‌عصر، نرسیده به پل پارک‌وی، خیابان افق پلاک ۲۴

.

شرکت رهجویان ارتباطات جاوید آریا (نکست پی)

نکست پی به‌طورکلی در زمینه پرداخت الکترونیک، بستر پذیرش پرداخت اینترنتی از طریق شبکه شتاب و همچنین از طریق شبکه‌های بین‌المللی بانکی را برای وب‌سایت‌ها و اشخاص فراهم می‌کند.

وب‌سایت: nextpay.ir

تلفن: ۳۴۲۱۶۵۳۹-۰۲۶

نشانی: کرج، رجایی شهر، بلوار موذن، روبروی دانشگاه آزاد، پلاک ۵۰، ساختمان عابد، طبقه چهارم، واحد ۷

.

شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان (سیزپی)

سیزپی راهکارهای پرداخت آنلاین برای تمامی کسب‌وکارها را ارائه می‌دهد. درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی امکان اتصال به حساب تمامی بانک‌ها را دارد. به کمک سیزپی می‌توان درگاه‌های بانکی را به سایت خود متصل کرد.

وب‌سایت: sizpay.com

تلفن: ۸۸۴۳۷۵۲۳-۰۲۱

نشانی: خیابان مطهری، نرسیده به تقاطع شریعتی، کوچه پروشات، پلاک ۱۳

.

شرکت رایان مهر دانش سنج

شرکت رایانمهر فعال در حوزه فروش کارت شارژهای تلفن همراه به‌صورت الکترونیکی است و دو فروشگاه echarge.ir و gsmcharge.com نیز متعلق به این شرکت است.

وب‌سایت: echarge.ir

تلفن: ۸۹۷۱۷۰۰۰-۰۲۱

نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان گرمسار غربی، پلاک ۲۳

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا