بانک و بیمهبیمه

برگزاری دو دوره آموزش مجازی بیمه های خودرو، آتش سوزی و باربری در بیمه سرمد

دو دوره آموزش مجازی رشته های بیمه های خودرو، آتش سوزی و باربری برای کارشناسان سراسر کشور بیمه سرمد برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، در این دوره ها، مباحث مربوط به رشته های بیمه خودرو، آتش سوزی و باربری منطبق با سرفصل های بیمه مرکزی، با تدریس کارشناسان ستادی به صورت مجازی در سامانه آموزش آنلاین شرکت بیمه سرمد ارائه شد.
این دوره آموزشی که با استقبال کارشناسان شعب در حوزه بیمه های اموال روبرو شد، با همکاری مدیریت سرمایه انسانی، مدیریت بیمه های خودرو و بیمه های آتش سوزی و باربری برگزار شده بود.
پژمان نریمانی مدیر سرمایه انسانی بیمه سرمد، در خصوص برگزاری دوره های مجازی گفت: سازمان‌های دانش‌محور همواره در پی چاره‌­اندیشی و حل مشکلات و تمهیدات مناسب برای تسهیل دسترسی افراد به آموزش هستند، یکی از این تمهیدات، بهره­‌گیری از سامانه آموزش الکترونیک و از راه دور است که کمک شایانی برای صرفه‌جویی در وقت، هزینه و دسترسی افراد در هر ساعتی از شبانه‌روز به دوره‌های آموزشی کرده است.
بر اساس این گزارش، سامانه آموزش مجازی بیمه سرمد با قابلیت‌های پیشرفته آموزشی، امکان برگزاری دوره‌ها را به صورت آنلاین و بدون محدودیت در مدت‌زمان آموزش فراهم ساخته و تمامی شرکت‌کنندگان می‌توانند به صورت هم‌زمان در طول برگزاری کلاس، نقطه‌نظرات و سؤالات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا