بانکبانک و بیمه

واکنش مجمع اسلامی کارکنان بانک ها به مناظره دوم


دبیر کل مجمع اسلامی کارکنان بانکها در نامه ای به ریاست کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)، در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی
ریاست محترم کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری
با سلام و احترام؛
به استحضار می رساند اغلب کارکنان بانکها به رغم نقش حیاتی در اقتصاد و تحمل محرومیت از برخی مزایا که شامل سایر اقشار و کارکنان می باشد از جمله تقلیل ساعات کار تعطیلی ناشی از آلودگی هوا و سردی و گرمی هوا، اعیادو غیره روزانهبه میلیونها نفر در سراسر کشور خدمت رسانی نموده و حتی در سخت ترین شرایط جوی امور محوله را با بالاترین راندمان و دقت به انجام می رسانند از این رو سزاوار نیست در برهه های مختلف زمانی اشخاص حقیقی و حقوقی برای رسیدن به مقاصد خود این قشر زحمتکش را مورد اهانت و شماتت قرار دهند.
همانگونه که مستحضرید در مناظره دوم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزد محترم در اظهارات خود بانکها را متهم به زد وبند و ظلم به مردم نمود.
مجمع اسلامی کارکنان بانکها در راستای رسالت خود ازکمیسیون و آن مقام محترم تقاضا دارد ضمن تذکر به کاندیداهای محترم و با عنایت به مناظره  پیش رو(دوره سوم) که مربوط به مسائل اقتصادی است از طرح موضوعاتی که باعث هتک حرمت و حیثیت این قشر سختکوش می شود جلوگیری بعمل آورند.
بدیهی است طرح ادعاهای غیر کارشناسی، غیر مستدل و غیر مستند در زمینه عملکرد سیستم بانکی و کارکنان خدوم و پاکدست آن صرفاً موجب ایجاد التهاب در فضای انتخاباتی کشور شده و نتیجه ای جز کاهش اعتماد عمومی به نظام بانکی کشور را به همراه نخواهد داشت.
در پایان مجمع اسلامی کارکنان بانکها ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای کاندیدهای محترم همگی را به رعایت هرچه بیشتر اخلاق اسلامی و انصاف و عدل دعوت می نماید.
با احترام مجدد
دبیر کل مجمع اسلامی کارکنان بانکها
 ابراهیم حکیم فعال

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا