امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

واگذاری زیرمجموعه‌های وزارت جهادکشاورزی اولویت‌بندی شد

واگذاری زیرمجموعه‌های وزارت جهادکشاورزی در هیات واگذاری اولویت‌بندی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سازمان خصوصی سازی، جلسه هیأت واگذاری روز گذشته با حضور اعضا و به ریاست وزیر اقتصاد در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

بر ابن اساس دستور کار جلسه عبارت از اتخاذ تصمیم در مورد تعیین تکلیف و اولویت‌گذاری، واگذاری بنگاه‌ها و شرکتهای مورد واگذاری زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی بود که جلسه با حضور اعضای هیأت واگذاری، وزیر جهاد کشاورزی و مدیران شرکت‌های متعلق به این وزارتخانه برگزار و دستور جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و مقرر شد صندوق‌های حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و همچنین از سیلوها و انبارهای خاص برای نگهداری غله و گندم زیرمجموعه شرکت بازرگانی دولتی ایران و نیز برخی از انبارها و سردخانه‌های متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام کشور سال ۱۳۹۸ در اولویت عرضه قرار نداشته باشند.

در عین حال سایر بنگاه‌های متعلق به وزارت جهاد کشاورزی جهت واگذاری مورد بررسی و تعیین تکلیف واقع شدند که در اولویت اول واگذاری قرار گرفتند و بر این اساس مقرر شد در اسرع وقت اقدامات آماده سازی و واگذاری آنها انجام شود.

ضمناً مقرر شد بررسی به منظور تعیین تکلیف و اولویت‌گذاری واگذاری شرکت‌ها و بنگاه‌های زیر مجموعه سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در جلسات بعد ادامه یابد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا