بورسبورس اوراق

اطلاعیه عرضه اولیه «سیمرغ» + جزئیات

عرضه اولیه سهام شرکت سیمرغ در تاریخ دوم تیرماه انجام می‌شود. این نماد سومین نماد عرضه شده در بورس تهران خواهد بود که در سال ۹۸ عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  بورس تهران، یکشنبه هفته آینده شاهد یک عرضه اولیه دیگر خواهد بود. بر این اساس قرار است تا در دوم تیرماه سال جاری تعداد ۱۳۰ میلیون سهم شرکت سیمرغ که معادل ۱۰ درصد از کل سهام این شرکت است در قالب عرضه اولیه به روش بوک بیلدینگ به پرتفوی سهامداران راه یابد. پانصد و بیست و هشتمین شرکت پذیرفته شده در بورس تهران که در حوزه کشاورزی و دامداری فعالیت دارد، در حالی به بازار سهام می‌آید که حداکثر سهمیه هر کد حقیقی ۴۰۰ سهم است.

این نماد که در بازه قیمتی ۵۰۰ تا ۵۱۰ تومان عرضه خواهد، در بخش «کشاورزی و شکار و فعالیت های خدماتی وابسته»،گروه «پرورش حیوانات» و در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شده است. مطابق با آنچه که در اطلاعیه عرضه «سیمرغ» آمده است. متعهد عرضه یاد شده شرکت تامین سرمایه امید است که تا ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه را تعهد کرده است.

گفتنی است، این عرضه تنها به فاصله چند روز از عرضه اولیه «جم پیلن» به بازار می‌آید و پنجمین نماد عرضه شده در بازار سهام و سومین سهام وارد شده به بورس تهران در سال جاری خواهد بود.

 

منبع
اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا