انرژی

بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب از طرح آبرسانی به شهر و ۱۱ روستا دهاقان

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: انتظار می‌رود در سال جاری با تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به اجرای شبکه فاضلاب شهرضا، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود.

به گزارش آرمان اقتصادی-منطقه اصفهان، حمیدرضا جانباز امروز (پنجشنبه) در بازدید از تأسیسات فاضلاب شهرضا و طرح آبرسانی به شهر و ۱۱ روستا دهاقان، اظهار کرد: در یک سال اخیر با ارتقا فرآیند تصفیه در این تصفیه خانه شاهد رفع بوی نامطلوب در محورهای منتهی به تصفیه خانه هستیم.

وی با بیان اینکه با اشاره به اصلاحات فنی که در تصفیه خانه صورت گرفت، افزود: ارتقا تجهیزات در تصفیه خانه فاضلاب شهرضا موجب شد که بوی نامطلوب در محورهای منتهی به این تصفیه خانه حذف شود که این امر رضایت مردم را رقم زد.

همچنین بخوانید

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور رضایتمندی مردم را مهمترین اولویت صنعت آب و فاضلاب کشور برشمرد و گفت: هدف فعالان صنعت آب و فاضلاب کشور از ارائه خدمات جلب رضایت بیش از پیش مردم است.

وی اجرای سریع شبکه فاضلاب شهرضا را خواستار شد و اظهار کرد: انتظار می‌رود در سال جاری با تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به اجرای شبکه فاضلاب شهرضا، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود.

همچنین مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از طرح آبرسانی به دهاقان روند اجرای این پروژه را قابل توجه دانست و تصریح کرد: با تکمیل خطوط آبرسانی و احداث ایستگاه‌های پمپاژ مردم شهر دهاقان و ۱۱ روستای توابع این شهرستان از آب شرب با کیفیت مطلوب‌تر برخوردار می‌شوند.

وی اجرای شبکه فاضلاب را برای شهر دهاقان ضروری دانست و اعلام کرد: با توجه به نفود ناپذیر بودن جنس خاک در این شهرستان اجرای شبکه فاضلاب در دهاقان ضروری است.

جانباز همچنین خبر از تخصیص اوراق اسناد خزانه به این پروژه، گفت: با تخصیص اوراق اسناد خزانه به اجرای شبکه فاضلاب دهاقان این پروژه هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا