بانکبانک و بیمه

بیست و نهمین همایش سراسری بانک قوامین برگزار شد

بیست و نهمین همایش سراسری بانک طی دو روز با حضور مدیرعامل، قائم مقام معاونین و روسای ادارات مرکزی و نیز مدیران شعب استان ها در باشگاه فرهنگی ورزشی پاس قوامین برگزار شد.پ

ه گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قوامین، در این همایش اقدامات قابل انجام در سال ۹۸ به ویژه طرح های جدید در بانک قوامین تشریح و فرایندهای تعریف شده در مراحل بعدی کار مورد بررسی قرار گرفت.

بر پایه ی این گزارش دکتر تقی نتاج مدیرعامل بانک در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش های مدبرانه ی همه ی کارکنان این بانک طی اجرای مرحله ی بازخرید سهام و ابراز رضایت از گزارش سهام بازخرید شده در مهلت تعیین شده یادآور شد: ما با نگاهی اعتقادی در راستای پیشبرد طرح بزرگ ملی اصلاح نظام بانکی گام برمی داریم و در این راستا از هم فکری و همراهی همه ی همکاران و صبر و مشارکت سهامداران طی اجرای مرحله بازخرید سهام بانک قدردانی می کنم.
مدیرعامل بانک قوامین تصریح کرد: ما با رعایت ضابطه مندی و حذف تعصبات مزاحم، انسجام سازمانی خود را برای آینده حفظ می کنیم و از همه ی توانمندی ها و ظرفیت های خود و سازمانمان جهت اجرای مطلوب طرح ساماندهی نظام بانکی بهره می بریم.
وی ضمن تاکید بر ضرورت تحلیل مداوم وضعیت، ارزیابی رفتارها و بررسی تاثیرات و توجه به بازخوردها در مقطع کنونی، گفت: هدف ما این است که مسیر درست را با رعایت ضابطه مندی طی کنیم و در این مسیر از همه ی ظرفیت ها استفاده می کنیم.
بر پایه ی این گزارش در این همایش هم چنین از برنامه ی جامع مدیریت منابع و حفظ مشتریان در بانک قوامین رونمایی شد و در خصوص نحوه ی اجرای مطلوب آن و اهداف مورد انتظار بحث و بررسی به عمل آمد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا