امور زیربناییراه و ساختمان

انتصاب مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران

وزیر راه و شهرسازی طی حکمی رضا نگهبان را به‌عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران منصوب کرد. وی جایگزین محمدزاه‌ می‌شود که خردادماه ۹۵ با حکم آخوندی وزیر سابق راه مدیرکل شده بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، در حکم محمد اسلامی خطاب به نگهبان آمده است؛

«… انتظار دارد با عنایت به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و الگوی اقتصاد مقاومتی و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با رعایت قوانین، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی، از طریق به‌کارگیری صحیح و مطلوب منابع و ظرفیت‌های موجود در استان نسبت به انجام وظایف و مأموریت‌های محوله در حوزه مسکن و شهرسازی با اولویت بازآفرینی شهری، تولید مسکن و توسعه حوزه حمل‌ونقل و تأمین زیرساخت‌های مربوط، مراقبت‌های ویژه به عمل‌آورده و در تعامل با مسئولان محلی و در راس آن استاندار و ارتباط منظم با شهرداران اهتمام ویژه به عمل آورید. امید است در سایه توجهات حضرت باری‌تعالی در خدمت به مردم شریف استان در جهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.»‌

نگهبان جایگزین نادر محمدزاده می‌شود که خرداد ۹۵ حکم مدیر کلی خود در راه و شهرسازی استان تهران را دریافت کرده بود. از سال گذشته اخبار متعددی در خصوص تغییر قریب‌الوقوع مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران منتشر می‌شد. در برهه‌ای نیز قرار بود یک مدیر سابق وزارت راه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران شود.

همچنین بخوانید

انتهای پیام/

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا