انرژی

نماینده دشت آزادگان: مردم دشت آزادگان نباید با ظرفیت‌های نفت و گاز بیگانه شوند

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نفت گفت: خواهشمندم مردم دشت آزادگان و هویزه را با ظرفیت‎ها و قابلیت‎های نفت و گاز ببینید و اجازه ندهید مردم با این ظرفیت‎ها بیگانه شوند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، قاسم ساعدی در نشستی که امروز، ۲۱ اردیبهشت‌ماه با حضور وزیر نفت در فرمانداری هویزه برگزار شد، با بیان این‎که هویزه زمانی حرف نخست را در زمینه مدارج علمی در خوزستان می‎زد، اظهار کرد: فرزندان هویزه بسیار افراد تحصیل‌کرده‌ای هستند تا جایی که مدیر یکی از بیمارستان‎های پاریس اهل همین شهرستان است.

وی افزود: کلاس‎های کنکور تحول خوبی را برای دانش‎آموزان هویزه ایجاد کرده و موجب شده است که امید در دل فرزندان و فرهنگیان این شهر به وجود آید.

همچنین بخوانید

نماینده مردم هویزه در مجلس شورای اسلامی درباره نقش این شهر در دوران جنگ ایران و عراق نیز گفت: هویزه در زمان جنگ، خاکریز دفاع مقدس بوده و طی این هشت سال زیرساخت‎هایش با خاک یکسان شد.

وی با بیان این‎که تقاضای استمرار کلاس‌های آموزشی را در هویزه و دشت‎آزادگان داریم، گفت: خوشبختانه قدم‎های مثبتی در راستای تحول در شهرستان‎های دشت آزادگان و هویزه برداشته شده و پروژه‎های خوبی نیز در زمینه راه‎ها در حال اجرا است.

وی ادامه داد: وزیر نفت هم با اجرای این پروژه‎ها و توجه داشتن به هویزه و دشت آزادگان بذر امیدواری را در دل خانواده‌های این مناطق کاشته است.

ساعدی عنوان کرد: جا دارد به نیابت از مردم هویزه، دشت آزادگان و نیز مسوولان اجرایی و ادارات، حضور آقای زنگنه را به فال نیک بگیریم و به نیابت از مردم از وی تشکر کنیم.

وی خطاب به زنگنه گفت: خواهش ما این است که مردم دشت آزادگان و هویزه را با ظرفیت‎ها و قابلیت‎های نفت و گاز ببینید و اجازه ندهید مردم آن، با این ظرفیت‎ها بیگانه شوند. 

ساعدی اظهار کرد: همچنین تقاضا داریم تا قرارگاه عملیاتی نفت را به اسم هویزه در این شهر راه‎اندازی کنید تا مردم از این ظرفیت‌ها فاصله نگیرند و نسل‎های آینده نیز در محرومیت نمانند.

نماینده هویزه در مجلس شورای اسلامی افزود: از آن‎جا که فرزندان هویزه و مناطق اطراف، نگهبانان اصلی امنیت ایران هستند، تقاضا دارم تا جوانان هویزه، سوسنگرد، بستان و رفیع از شرکت‎های نفتی اخراج نشوند و مسوولان باعث اشتغال‌زایی برای فرزندان این مناطق شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا