امور زیربناییتعاون و اشتغال

مجلسی‌ها یک ماه با حقوق کارگری زندگی کنند

دبیر کل خانه صنعت از نمایندگان مجلس خواست تا یک روز لباس کارگران را به تن کنند و یک ماه با حقوق کارگری زندگی کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از فارس، مرتضوی در مراسم روز ملی صنعت و معدن از نمایندگان مجلس خواست تا همانطور که یک روز لباس سپاه به تن کردند، یک روز هم لباس کارگری بپوشند و یک ماه با حقوق یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی کارگران زندگی کنند.

وی تصریح کرد: در زمینه وضع قوانین، فعالان اقتصادی احساس کم و کاستی نمی کنند اما در شرایط تحریم که البته می توان آن را محاصره کامل اقتصادی نامید، باید قوانین مزاحم از جلوی راه فعالان اقتصادی و صنعتگران برداشته شود.

مرتضوی افزود: از فردی که دو تومان می گیرد تا قوانین را اجرا نکرده و در کشوی میز خود بگذارد، گلایه داریم، این فرد ما را آزار می دهد.

وی با بیان اینکه مبارزه بی امان با فساد امسال سرلوحه کار بخش خصوصی قرار گرفته است، تصریح کرد: معنای رونق تولید فقط چاپ کردن سربرگ ادارات دولتی و هزینه کردن بیت المال نیست، رونق تولید به معنای آن است که همه دستگاه های دولتی برای رفع مشکلات تولید تلاش کنند.

مرتضوی ادامه داد: همه دستگاه های دولتی باید در راستای ایجاد آرامش در حوزه صنعت و تولید تلاش کنند،زیرا رونق تولید بدون سرعت دادن به رفع نیازهای واحدهای تولیدی غیرعملی است.

 ، مراسم روز صنعت امروز خالی از حاشیه هم نبود به طوری که مرتضوی در ابتدای سخنرانی خود خطاب به رئیس مجلس گفت: آقای دکتر ما هر سری در دعوتنامه برای شما مینوشتیم خدمت آقای لاریجانی به همراه خانواده. ولی این بار این اتفاق نیفتاد!

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا