بانکبانک و بیمه

حمایت بانک شهر از شهرداری کلانشهرها


شهردار اصفهان باتاکید براهمیت حمایت بانک شهر از شهرداری کلانشهرها گفت: سرمایه بانک شهر متعلق به همه کلانشهرها و عموم شهروندان است و شهرداری تهران فقط ۱۰ درصد سهام این بانک را در اختیار دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)،  مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به تعامل بانک شهر و شهرداری‌ها، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد:  بانک شهر متعلق به همه شهرداری‌ها بوده و اینکه برخی این بانک را متعلق به شهرداری تهران می‌دانند، درست نیست ، چراکه این شهرداری فقط ۱۰ درصد سهام این بانک را در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه  یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرداری‌ها کمبود بودجه برای موضوعات عمرانی است، افزود: بانک شهر طی سالیان گذشته در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی، حمایت از همه کلانشهرها را در دستور کار خود قرار داده و زمینه رونق  پروژه‌های عمرانی به ویژه در بخش حمل و نقل عمومی را فراهم کرده است.
شهردار اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: از زمان آغاز به کار بانک شهر، بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام و راکد شهرها، با حمایت‌های این بانک انجام شده و مردم تاثیر این حمایت را در زندگی روزمره خود شاهد هستند.
به نوشته مهر، جمالی‌نژاد همچنین گفت: شهرداری اصفهان نیز مانند شهرداری تهران و سایر شهرداری‌های کلانشهرها، تعامل مناسبی با این بانک دارد، چراکه این بانک در این مدت، ثابت کرده است که حمایت از حقوق شهروندان و ارتقای سطح کیفی زندگی آنان را در اولویت برنامه خود دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا