بانک و بیمهبیمه

سودجویی کلاهبرداران از نام آتیه سازان حافظ

دکتر حامد فروغی فر مدیر حراست گفت: برخی از افراد سودجو با سوء استفاده از نام و عنوان این شرکت، از طریق مراجعه حضوری، تلفن و … با دادن وعده‌های دروغین به مردم و بعضا در قبال اخذ مبالغی تحت عنوان صدور کارت بیمه تکمیلی، اقدام به سودجویی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ، فروغی فر افزود: هرگونه دریافت مبلغ از بیمه شدگان، به صورت کسر از حقوق انجام گرفته و هیچگونه دریافت وجه نقد به وسیله شخص، از مردم صورت نمی پذیرد.

مدیر حراست گفت: ما وظیفه داریم به عنوان متولیان امر سلامت، از تضییع حق و حقوق مردم دفاع کنیم و اجازه ندهیم که به وسیله برخی از افراد سودجو، وجهه شرکت آتیه سازان حافظ مخدوش شود.

وی با بیان اینکه، تمام آحاد جامعه تحت پوشش سازمان‌های بیمه مکمل از جمله شرکت آتیه سازان حافظ، انتظار دارند از حقوق آنها صیانت شود، افزود: در این راستا با راه‌اندازی سامانه مرکز ارتباط با مشتریان به شماره تماس ۷۵۰۱۳-۰۲۱ پل ارتباطی بین مسئولان شرکت و مردم ایجاد شد تا هرگونه سوال، گلایه و شکایتی را بررسی کنند و مسائل به وسیله کارشناسان این شرکت به طور خاص رسیدگی و به آن پاسخ داده شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا