بانکبانک و بیمه

تدوین استراتژی و هدف، ضرورت تحقق جذب منابع بیشتر

امامی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در سفر به استان اردبیل از شعب شهرستان های نمین و خلخال بازدید و بر ضرورت تدوین استراتژی و هدف برای دستیابی به جذب بیشتر منابع قرض الحسنه تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران ، عیسی امامی در جریان این بازدیدها، داشتن اطلاعات شفاف از موقعیت جغرافیایی، پتانسیل های اقتصادی وکسب و کارهای مولد شهرستانها را از اهم وظایف روسای شعب عنوان کرد که می توانند با طبقه بندی این داده ها، اولویت بندی طبقات و انتخاب تیم بازاریابی مناسب، بستر توسعه و جذب منابع به شعب تحت امر خود را مهیا کنند.
امامی، در ادامه از تشکیل کمیته راهبردی و بازاریابی در استانها خبر داد که از اهم وظایف این کمیته ها بررسی شاخص ها و نسبت های مربوط به مسائل مختلف آن استان اعم از مناطق اقتصادی، شهرک های صنعتی، وضعیت نقدینگی، کسب و کارهای فعال، اصناف و اتحادیه ها، اتاق بازرگانی، میزان منابع جذب شده و… می باشد که روسای شعب بایستی به تحلیل و بررسی این مسائل در حوزه عمل شعب خود بپردازند و برای جذب منابع بیشتر برنامه ریزی کنند.
در این بازدیدها، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به طرح جدید بانک با عنوان رونق مهر اشاره نمود و آن را زمینه ساز تحقق شعار سال۹۸ و حمایت از کسب و کار دانست.
در ادامه، اقدامی رئیس اداره کل سازمان و برنامه ریزی نیز به اهمیت طرح جدید رونق مهر در ایجاد ارتباط با اشخاص حقوقی و شرکتها و اهالی کسب و کار اشاره کرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا