صنعتصنعت، معدن، تجارت

هم افزایی مجموعه های وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای برگزاری نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید

‎با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و ابراز خرسندی معظم له در خصوص اقدام اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اعلام فهرست نیازهای این بخش و تصریح و تاکید ایشان برای حل مسائل مذکور، از طریق انعکاس نیازهای بخش صنعت به دانشگاه ها و مراکز دانش بنیان با هدف رفع این نیازها ، ‎نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید ‎به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت و با محوریت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سایر مجموعه های تابعه وزارتخانه مذکور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، زمان برگزاری  ‎این نمایشگاه از تاریخ ۲۷ تیرماه سال جاری به مدت ۴ روز و محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

در طول برگزاری نمایشگاه تفاهم نامه های همکاری و مذاکرات دو و چند گانه میان طرفین تقاضا در گروه های صنعت خودرو و قطعات آن، لوازم خانگی، صنایع معدنی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، اطلاعات ، مخابرات و صنایع دریایی و طرفین عرضه نظیر دانشگاهها و مراکز پژوهشی، شرکت های دانش بنیان، سرمایه گذاران، کارآفرینان و صندوق ها و ساختارهای حمایتی و … به کمک واسط های فناوری و صنعتی (بروکرهای حرفه ای)صورت خواهد گرفت.
‎علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حضور در نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید به نشانی www.tavaniran.idro.ir مراجعه فرمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا