صنعتصنعت، معدن، تجارت

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و موسسه چشم انداز مدیریت تراز جهانی

در دیدار ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و حمیدرضا امیری مقدم رئیس موسسه چشم انداز مدیریت تراز جهانی، طرفین در خصوص همکاری در زمینه های مشاوره، آموزش و تحقیق در سطوح داخلی و بین المللی تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در این دیدار، کیانی بختیاری با اشاره به رویکردهای سازمان مدیریت صنعتی در ادوار مختلف به بیان توانمندی های سازمان در دوره جدید پرداخت و اظهار داشت: نخستین رویکرد سازمان در دوره جدید، ایفای نقش های حاکمیتی ، تعریف فعالیت های مساله محور ، تعامل دستگاه های اجرایی با هدف کمک به دولت برای تحقق برنامه های توسعه کشور است.
وی دیگر رویکرد جدید سازمان مدیریت صنعتی را تدوین و توسعه آموزش های کاربردی معتبر در سطوح بین الملی و همسو با صنایع هدف ، عارضه یابی ، آسیب شناسی بنگاه ها و ایجاد کلینیک های صنعتی به منظور اصلاح ساختارهای مدیریت، منابع انسانی، مالی و کسب و کار بنگاه ها عنوان نمود.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی همچنین بر ” توسعه تعاملات بین المللی و پرورش مدیران جهان تراز “، “نوآوری درمدیریت دانش”، “مسئولیت اجتماعی بنگاه ها”، ” توسعه شبکه نمایندگی های سازمان” و… بعنوان دیگر رویکردهای سازمان مدیریت صنعتی تاکید نمود.
کیانی بختیاری در خصوص دوره های پرورش مدیران در تراز جهانی یادآور شد: هدف این دوره ها، پرورش و توسعه حرفه ‎ای مدیران بنگاه ‎های کشور براساس شایستگی ‎های مورد نیاز جهت هدایت بنگاه ‎ها در تراز جهانی است، به گونه ‎ای که قادر به ایجاد و توسعه کسب و کار با استانداردهای جهانی بوده و در بازارهای رقابتی امروز قادر به تعاملات بین ‎المللی با دنیا باشند.
در این جلسه حمیدرضا امیری مقدم رئیس موسسه چشم انداز مدیریت تراز جهانی نیز ضمن معرفی فعالیت های این موسسه، پیشنهاد کرد سازمان مدیریت صنعتی با توجه به سوابق، ظرفیت و فعالیت های طولانی مدت در حوزه های آموزش و مشاوره، با توسعه شبکه نمایندگی های خود، در کشورهای همسایه نیز نمایندگی ایجاد نماید.
در پایان این جلسه طرفین ضمن امضا و مبادله تفاهم نامه، بر همکاری در پروژه های ملی و بین المللی تاکید نمودند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا