بانکبانک و بیمه

رونمایی از سامانه تأمین مالی خرد تضمین‌شده بانک توسعه تعاون

سامانه تأمین مالی خرد تضمین‌شده هم‌زمان با روز جهانی تعاون، توسط شرکت سمات بانک توسعه تعاون رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، اولین سامانه تأمین مالی خرد تضمین‌شده با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت تعاون وزارتخانه مدیران عامل بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون و همچنین نمایندگان اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی رونمایی شد.

گفتنی است این سامانه که به سفارش صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون، توسط شرکت سمات (شرکت زیرمجموعه بانک توسعه تعاون) طراحی و پیاده‌سازی گردیده است با تضمین اصل سرمایه مردم و همچنین اعتبارسنجی و ارزیابی کارآفرینان و کسب‌وکار متقاضی، ریسک سرمایه‌گذاری را برای مردم کاهش و احتمال موفقیت کسب‌وکار را بالا می‌برد و درنتیجه مشارکت‌کنندگان پاداش سرمایه‌گذاری خود را دریافت می‌کنند.

لازم به ذکر است پورتال نرم‌افزاری تأمین مالی جمعی خرد تضمین‌شده، یک سامانه نرم‌افزاری است که کلیه مراحل ثبت درخواست تا واریز وجه و سایر فرآیندهای مرتبط در آن پیاده‌سازی و اجرا گردیده است.

شایان‌ذکر است شرکت سمات به‌عنوان فراهم آورنده زیرساخت‌های نرم‌افزاری توسعه‌دهنده این سامانه در آینده می‌باشد. این سامانه قابلیت به‌کارگیری توسط کلیه موسسات سرمایه‌گذاری، شتاب‌دهنده‌ها، پارک‌های علم و فناوری و حامیان مالی کارآفرینان را دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا