بانکبانک و بیمه

عملکرد قابل تقدیرکارگران ورزشکار در تورتوسای اسپانیا /مدال آوری تیم دو و میدانی بانک رفاه

ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران در شهر تورتوسای اسپانیا درحالی برگزار می شود که علاوه بر مدال آوری قابل تقدیر ورزشکاران کارگر کشورمان، بانک رفاه نیز علاوه بر اعزام یک تیم در قالب دوومیدانی حضور فعال و اثر بخش تبلیغاتی نیز دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران، کاروان ورزشی ایران با نام طلایه داران رونق تولید تا پایان سومین روز از این مسابقات توانستند با کسب ۷۵ مدال رنگارنگ در بخش های مختلف تیمی و انفرادی، بارها پرچم پر افتخار میهن عزیزمان را به اهتزاز در بیاورند.

بانک رفاه نیز همراستا با مسئولیت های اجتماعی خود و همچنین تعلق به بدنه اجتماعی کشور به ویژه کارگران معزز و پرتلاش، همانند دوره های قبل حامی کاروان ورزشی کشور است و به صورت مادی و معنوی پشتیبانی از تیم ها را در دستورکار خود دارد.

در این دوره از مسابقات تیم دو و میدانی کاروان ایران از سوی بانک رفاه به مسابقات اعزام شد و تحت عنوان تیم بانک رفاه نیز با حریفان به رقابت پرداختند و در پایان سومین روز از مسابقات با کسب ۱۴ مدال رنگارنگ افتخارآفرینی کردند.

بر این اساس تیم دو و میدانی صاحب ۹ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز شد. مهران رئیسی ۲ مدال طلا در ۱۰۰ و ۲۰۰ متر بر گردن آویخت و در دوی ۴۰۰ متر میلاد سروندی طلا گرفت و سهند توانایی مدال نقره را به گردن آویخت.

در ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی شامل سجاد زارع، سهند توانایی، حسن میهن دوست و مهران حسینی صاحب طلا شدند.

در دوی ۱۵۰۰ متر و در بخش زنان نیز مریم محمودی طلا گرفت و در بخش مردان احمد فروغ مدال نقره را بدست آورد.

سمیرا حاتمی راد در ماده پرتاب نیزه مدال طلا، حسن میهن دوست در پرش سه گام مدال طلا و امین حسین زاده رهبر مدال نقره را کسب کردند.
در پرتاب وزنه مهدی صابری مدال طلا و داود ملک پور مدال نقره را به گردن آویختند.

در پرتاب نیزه صادق خادمی موفق به کسب مدال طلا شد. همچنین حدیثه احمدی در ماده پرش سه گام موفق به کسب مدال نقره شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا