بانکبانک و بیمه

حمایت از اشتغالزایی و تامین آینده با طرح «مهر آتیه نوین»

بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف ایجاد اشتغال و ارزش آفرینی در راستای تامین آتیه افراد، اقدام به ارائه طرح «مهر آتیه نوین» نموده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این طرح متقاضیان می توانند با واریز مستمر به صورت ماهانه یا سالانه، نسبت به افزایش امتیاز میانگین خود در میان مدت و بلندمدت اقدام نمایند.

مخاطبان طرح:
والدین دارای فرزند که در نظر دارند برای آینده فرزندان خود اقدام به پس انداز هدفمند نمایند، افرادی که در حال حاضر مشغول به تحصیل بوده و قصد دارند در سال های آینده جهت راه اندازی کسب و کار برای خود بودجه ای پس انداز کنند و یا کارمندان سازمان ها و شرکت هایی که قصد برنامه ریزی و تامین آتی هزینه ها و مخارج آتیه خود و خانواده خویش را به موجب یک پس انداز با انگیزه دارند می توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

شرایط طرح:
متقاضیان استفاده از این طرح تسهیلاتی ابتدا می بایست نسبت به افتتاح حساب پس انداز ویژه در طرح مهر آتیه نوین اقدام کنند، سپس مبالغ مستمر «ماهانه/سالانه» خود را به صورت مبلغ ثابت در طول کل دوره یا با افزایش سالانه، برحسب انتخاب واریز نمایند.
در این طرح، حداکثر مدت اکتساب میانگین قابل انتخاب از سوی مشتری ۱۰ سال است و امکان برخورداری از تسهیلات با مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه برای مشتری وجود دارد. متقاضیان برخورداری از این طرح تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهرایران می توانند در پایان سال های سوم، ششم و دهم از مزایای طرح «مهر آتیه نوین» بهره مند شوند و به ازای مانده هر سال، تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد دریافت کنند.

مزایای طرح:
استفاده از مبلغ تسهیلات بیشتر در ازای واریزهای ماهانه و سالانه در مقایسه با تسهیلات پرداختی از سوی شرکت های بیمه موجود در بازار بابت بیمه های عمر و سرمایه گذاری و همچنین امکان پس انداز فرد در حساب و استفاده در صورت لزوم از مزایای طرح «مهر آتیه نوین» به شمار می رود.

شایان ذکر است، متقاضیان دارنده حساب قرض الحسنه پس انداز نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، می توانند با مراجعه به هریک از ۵۲۶ شعبه بانک در سراسر کشور و تکمیل فرم های طرح و افتتاح سپرده، در طرح مهر آتیه نوین، شرکت کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا