امور زیربناییراه و ساختمان

نبرد آگاهی و گمراهی؛ ما کجای قصه هستیم؟

«عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی در کانال تلگرامی خود نوشت: بسیار مهم است که باور داشته باشم که من هنوز یک رای دارم و با رای ندادن، در عمل به رای دیگری که مقبول ما نبوده،‌ فرصت پیروزی داده‌ایم.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،؛ عباس آخوندی در این پیام نوشت: صحنه نبرد انتخابات بسیار غبار آلود شده ‌است. از یک طرف حضور مجدد و از موضع مدعیِ عده‌ای که کشور را در این وضعیت قرار دادند، تعدادی را دلسرد کرده و از طرف دیگر، چگونگی حضور آنان و پیشنهاد آشکاری که برای خرید رای می‌دهند، عده‌ای دیگر را دلزده می‌کنند.

سؤال این است که در این وضعیت چه باید کرد؟ من در برابر می‌پرسم:

آیا واقعا شرایط از وضعیت سال ۹۲ سخت‌تر است؟ آیا ما باید برویم توی کوچه بن‌بست؟ سرمایه و امکانات ما برای رویارویی با این وضعیت چیست؟

ما که ایران را رها نخواهیم کرد. می‌مانیم و می‌جنگیم. کارآمدترین، سلاح ما رای ما است. ما نه آن را می‌فروشیم و نه در غلاف نگاه می‌داریم. باطل‌السحرِ پوپولیست‌ها رای ملت است. آنان فقط در غبار و تاریکی پیروزند.

در ادامه این نوشته آمده است: از قضا امروز داشتم یادداشت‌های سال ۹۲ را می‌دیدم. دیدم در آن روزگاران نیز که امید اجتماعی به حداقل خود رسیده‌ بود نیز، حضور و آگاهی مردم مسیر تاریخ ایران را تغییر داد.

ایران تعلق به فرزندان خود دارد و هیچ کس جز آنان نمی‌تواند از آن نگهبانی کند و آن را آبادان سازد.

بهر روی، می‌خواهم باز تاکید کنم که این بسیار مهم است که باور داشته باشم که من هنوز یک رای دارم و اشتباه است اگر گمان کنیم که با رای ندادن، رای نداده‌ایم! در عمل به رای دیگری که مقبول ما نبوده‌ است فرصت پیروزی داده‌ایم.

 

منبع:ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا