بانکبانک و بیمه

بانک اقتصادنوین سهم بزرگ و قابل‌تقدیری در امر مدرسه‌سازی دارد

مديرکل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان مازندران:

در آیین کلنگ‌زنی احداث مدرسه “مهر نوین” روستای بهارآباد ساری، مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران گفت: ۳۰ درصد از کلاس‌های آموزشی کشور با همکاری خیرین احداث می‌شود که در این بین بانک اقتصاد‌نوین سهم بزرگ و قابل ‌تقدیری داشته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در آیین کلنگ‌زنی احداث مدرسه “مهر نوین” که با حضور جمعی از مدیران عالی کشوری و استانی، مدیران ارشد بانک اقتصادنوین و مردم روستای بهارآباد ساری برگزار شد، رضا باقری، سرپرست شعب منطقه شمال این بانک، با اشاره به رویکرد بانک اقتصادنوین در حوزه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی به‌ویژه در حوزه مدرسه‌سازی در مناطق کمتر برخوردار از امکانات آموزشی، گفت: بانک اقتصادنوین در کنار ایفای نقش موثر در سطح کلان اقتصاد کشور، نگاه ویژه‌ای به انجام رسالت و مسئولیت اجتماعی خود دارد که از آن جمله می‌توان به مشارکت در ساخت مدارس و فضاهای آموزشی اشاره کرد. خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر جوانان روستای بهارآباد، عملیات احداث این مدرسه آغاز شد و شادی و لبخند بر چهره‌ منتظر کودکان و نوجوانان روستا نشست.

باقری با ابراز امیدواری از فراهم شدن امکانات آموزشی درخور برای رشد و پرورش این کودکان، گفت: کودکان و نوجوانان این روستا با تشویق والدین و همت و جدیت در ادامه تحصیل، می‌توانند زمینه رشد و اعتلای خود را فراهم کنند و در پیشرفت و توسعه کشور، قدم‌های بزرگی بردارند.
در ادامه این مراسم قربانعلی شیرزاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران، با قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز و مشارکت بانک اقتصادنوین در این اقدام پسندیده، اظهار کرد: احداث ۳۰ درصد از کلاس‌های آموزشی کشور با همکاری خیرین انجام شده است که بانک اقتصادنوین به‌عنوان یکی از پیش‌قراولان این حرکت ارزشمند، سهم قابل‌توجه و قابل‌تقدیری در این همکاری‌ها داشته است. او همچنین ابراز امیدواری کرد، با توجه به محرومیت و کمبود فضای آموزشی در استان مازندران، مدارس بیشتری با مشارکت بانک اقتصادنوین در این استان احداث شود.
حامد دیانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ساری نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از اقدام ارزنده بانک اقتصادنوین در راستای مدرسه‌سازی، اظهار کرد: بانک اقتصادنوین پایه‌گذار عشق و عاطفه در فضای آموزشی است و مطمئنا دانش‌آموزان در این فضا افتخارات بزرگی را رقم خواهند زد. او افزود: خوشبختانه در بدترین شرایط اقتصادی نیز امر آموزش تعطیل نخواهد شد و اولویت اول خیرین مدرسه‌ساز، مسئله آموزش است.
گفتنی است مدرسه سه‌ کلاسه “مهر نوین” روستای بهارآباد شهرستان ساری با مشارکت بانک اقتصادنوین و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ متر و زیربنای ۲۶۰ متر احداث و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تقدیم کودکان و نوجوانان این شهرستان خواهد شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا