بانکبانک و بیمه

استاندار ایلام: تسهیلات اشتغال‌زائی پست‌بانک‌ایران، فعالیت‌های عمرانی دهیاری‌ها را تقویت کرده است

قاسم سلیمانی استاندار ایلام در همایش نکوداشت روز دهیاری‌ها با تقدیر از عملکرد پست‌بانک‌ایران در تأمین مالی طرح‌های دهیاری‌ها و ارائه خدمات به روستائیان گفت: دهیاران با استفاده از تسهیلات مناسب این بانک جهت خرید تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز، گام‌های مؤثری برای توسعه فعالیت‌های عمرانی در روستاها برداشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی پست بانک ایران، سلیمانی افزود: با برنامه‌ریزی و استفاده صحیح از این تسهیلات، دهیاران می‌توانند با تشکیل تعاونی‌های جدید، علاوه بر درآمدزائی برای خودشان، در اشتغال پایدار روستائیان نیز سهیم باشند.

استاندار ایلام تصریح کرد: رونق اقتصاد روستاها اولویت مهم دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید ملی است و دهیاران در اجرای این برنامه نقش اساسی دارند.

گفتنی است: در این همایش که با حضور استاندار، معاون امور عمرانی، فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های تابعه و دهیاران استان برگزارشد فردین امیری مدیرشعب پست‌بانک‌استان ضمن ارائه گزارش عملکرد، درخصوص مسائل مربوط به تسهیلات اشتغالزائی و طرح‌های ارائه شده توسط دهیاری‌ها با مسئولان حاضر درهمایش به بحث و تبادل نظر پرداخت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا