بانکبانک و بیمه

انتصابات جدید در موسسه اعتباری کاسپین

علی صادقی، رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین روسای جدید ادارات بازرسی؛ رسیدگی به شکایات؛ مهندسی و املاک؛ و قراردادهای موسسه اعتباری کاسپین را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه اعتباری کاسپین طی احکام جداگانه ای از سوی رئیس هیئت سرپرستی موسسه آقایان: منصور شمعی به سمت ریاست اداره بازرسی؛ علی برقبانی به سمت ریاست اداره رسیدگی به شکایات؛ سید مرتضی حسینی به سمت ریاست اداره مهندسی و املاک؛ و مسعود هوشمندی به سمت ریاست اداره قراردادهای موسسه منصوب شدند.

رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین در بخشی از حکم رئیس جدید اداره بازرسی آورده است: نظر به مراتب تعهد و تجربیات جنابعالی انتظار دارد با به کار بستن تمام توان و استفاده از امکانات موجود و بهره گیری از خدمات کارشناسان معتمد و مجرب نسبت به پایش دقیق فعالیت های موسسه اقدام و کنترل های داخلی با رویکرد توسعه کنترل های سیستمی و اطمینان بخشی از حسن جریان امور و کشف و پیگیری هر گونه فعالیت های سوء تا اصلاح کامل آن با همکاری سایر بخش ها را اعمال فرمایید.

همچنین در بخشی از حکم علی صادقی به رئیس جدید رسیدگی به شکایات تاکید شده است با بروز رسانی مقررات و دستورالعمل ها، رسیدگی به درخواست ها، شکایات و تکریم مراجعین را که از طریق دستگاه های حاکمیتی و نظارتی پیگیری شده مورد توجه قرار داده و با مشورت ادارات ذیربط پاسخ کارشناسی شده و مناسب را با هدف حداکثرسازی رضایتمندی و تهیه گزارشات تحلیلی و مدیریتی در راستای آسیب شناسی فرآیندها مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین در حکم رئیس اداره مهندسی و املاک نیز با اشاره به سوابق و تجربیات ارزشمند، بر کوشش مجدانه ایشان در استفاده از تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایف تاکید کرده است.

همچنین در حکم رئیس جدید اداره قراردادها، سرلوحه امور قرار دادن آموزه های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای قانونی در حفظ و حراست از حقوق حقه موسسه در حوزه های مختلف توصیه شده و به انجام رساندن ماموریت و وظایف اداره مذکور بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های موسسه مورد تاکید قرار گرفته است.

گفتنی است روسای جدید ادارات بازرسی؛ رسیدگی به شکایات؛ مهندسی و املاک؛ و قراردادها از مدیران مجرب و با سابقه بوده و پیش از این سمت های مختلفی را در نظام بانکی به عهده داشته اند.

 

 

اخبار انتصاب مدیران اقتصادی را در صفحه اختصاصی انتصـابـات پایگاه خبری آرمـان اقتـصادی بخوانید. ورود به صفحه.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا