بورسبورس اوراق

روز متعادل عرضه و تقاضا در بورس تهران

شاخص بورس تهران با کاهش ۵۳۶ واحدی به کانال ۲۴۸ هزار واحد بازگشت، شاخص هم وزن با ۱۱۳ واحد افزایش به عدد ۶۱ هزار و ۴۳۰ واحد رسید و شاخص بازار اول در کانال ۱۸۴ هزار واحدی ایستاد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۴۹۱ هزار و ۳۵۱ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۳ واحدی به عدد ۳ هزار و ۲۲۲ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سنا، امروز با دست به دست شدن بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۸ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۰۲ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای  وامید، کچاد و شیراز  به ترتیب با ۲۱۴، ۱۵۲ و ۴۷ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فولاد، همراه و شبندر به ترتیب با ۱۱۰، ۱۰۶ و ۱۰۴  واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وتجارت، خساپا، خودرو پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت شد و خودرو و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین بخوانید

امروز تعادل عرضه‌ و تقاضا حاکی از روز متعادل بورس تهران بود و کاهش متعادل شاخص، روز ۱۷۰۰ میلیاردی تومانی بورس تهران را رقم زد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا