انرژی

افزایش اقتدار بین‌المللی ایران با حضور در پای صندوق‌های رای

وزیر نیرو ضمن تشویق ملت ایران برای حضور در پای صندوق‌های رای در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بی‌شک حضور مردم در پای صندوق‌های رای موجب افزایش اقتدار ایران در سطح بین‌المللی و ملی خواهد شد.

حمید چیت‌چیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که در حال حاضر هیچ وظیفه‌ای مهم‌تر از حضور همگانی و یکپارچه ملت ایران در پای صندوق‌های رای وجود ندارد، اظهار کرد: این کار باید به نحو احسن انجام شود، چرا که انجام این کار می‌تواند سرنوشت آینده کشور را رقم بزند.

به گفته وی، اگر ملت ایران یکپارچه و مقتدرانه و با درصد بالایی پای صندوق‌های رای حاضر شوند طمع دشمنان نسبت به انقلاب و نظام از بین می‌رود و این مساله موجب اقتدار ملی ایران خواهد شد.

همچنین بخوانید

وزیر نیرو با بیان این‌که حضور مردم پای صندوق‌های رای موجب سنگین‌ شدن وزنه کشور در مقیاس بین‌المللی می‌شود، ادامه داد: علاوه بر این مدیران آینده کشور فارغ از این‌که هر دولتی باشد و یا هر کسی رییس جمهور شود می‌تواند مقتدرانه‌تر در سطح ملی و بین‌المللی اقدام کند.

چیت‌چیان تصریح کرد: حضور یکپارچه همه مردم در پای صندوق‌های رای پشتوانه بسیار بزرگی برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور خواهد بود لذا انتظار می‌رود که همه مردم در روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا