انرژی

ثبت نام ۲ هزار نفر در فراخوان مدیریتی وزارت نیرو

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو گفت: بیش از ۲ هزار نفر از مدیران در طرح شایسته گزینی وزارت نیرو اعلام آمادگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد صالح اولیا در گفتگو با برنامه نو دو هشتی های رادیو اقتصاد گفت: از نیمه دوم سال ۹۶ طرح شایسته گزینی از سوی وزیر نیرو مطرح شد که براین مبنا افرادی نخبه که انگیزه کافی برای ارائه خدمات و ایده داشتند برای حضور در این وزارت خانه انتخاب شوند.

وی ادامه داد: در این طرح ۵۲ پست سازمانی فراخوان شد و واجدین شرایط پس از ثبت نام در سامانه و بررسی مدارک وارد مرحله کمیته های تخصصی داوری شدند و می توان اذعان داشت این پروسه مبین انتخاب افراد شایسته است.

همچنین بخوانید

محمد صالح اولیا یکی از مزایای این طرح را آمادگی و ریسک پذیری افراد شرکت کننده دانست و افزود: افرادی که در این طرح حضور می یابند انگیزه مناسب تری را برای انجام کار دارند حال اینکه با شرایط اعلامی همچون مدرک، تخصص و تجربه کاری مورد نیاز نیز مطابقت دارند.

وی افزود: برخی از زیر مجموعه های این وزارت خانه دارای مدیران موروثی و سنتی هستند که با اجرا شدن این طرح تحرک و شایستگی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو در خصوص جانشین پروری در این وزارت خانه گفت: طی جلسات بعمل آمده در این وزارت خانه، در حال تدوین یک مدل مدیریت هستیم که افراد واجد شرایط و صلاحیت را پس از ارزیابی و تحلیل نقاط قوت و ضعف وارد پروسه آموزشی و آمادگی برای پست های سازمانی مد نظر شوند.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا