بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

تلاش پرداخت الکترونیک سامان برای کاهش مصرف کاغذ

شرکت پرداخت الکترونیک سامان، در راستای اهداف خود برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و تلاش برای ساخت آینده‌ای بهتر در ایران، به مشتریان خود پیشنهاد داده تا با لغو دریافت رسید تراکنش‌های خود به حفظ محیط زیست، کاهش مصرف کاغذ و رشد اقتصاد کشور کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادیاز روابط‌عمومی سپ، این شرکت به مشتریان خود پیشنهاد می‌کند از این پس برای تراکنش‌های موفق رسید اول را فقط بر روی کارت‌خوان رویت کنند و در صورت نیاز، دستور چاپ به دستگاه بدهند.

مطابق این پیشنهاد مقرر می‌شود برای خریدهای زیر ۱۵ هزار تومان رسید چاپ نشود و برای تراکنش‌های ناموفق و یا تراکنش‌های موفق بالای ۱۵ هزار تومان همچنان رسید مانند روال قبل، چاپ شود.

همچنین بخوانید

برآورد کارشناس‌های شرکت پرداخت الکترونیک سامان نشان می‌دهد؛ در یک‌سال به‌طور متوسط برای کل تراکنش‌های انجام شده بر روی کارت‌خوان‌های کشور، نزدیک به ۱۰۰ هزار اصله درخت برای تولید رول‌های کاغذی قطع می‌شود. عددی که با صرفه‌جویی در آن تحول شگرفی در حفظ محیط‌زیست و همین‌طور اقتصاد کشور ایجاد کند.

مشتری‌های کارت‌خوان‌ها بهتر است بدانند که آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد؛ رول‌های کارت‌خوان علاوه بر آلوده‌سازی شدید محیط‌زیست، برای سلامت جامعه هم مضر است.

با این توضیحات است که شرکت پرداخت الکترونیک سامان، پیشنهاد حذف چاپ رسید تراکنش موفق را با مشتریان خود مطرح کرده تا با حمایت همراهان همیشگی از طرح‌های موثر، شرکت پرداخت الکترونیک سامان در پیشبرد مسئولیت اجتماعی خود در برابر سلامت مردم، حفظ محیط‌زیست و رشد اقتصاد کشور موفق شود و برای بهبود کیفیت زندگی هم‌وطنان خود برنامه‌ریزی‌های دقیق و پیش‌برنده تدوین کند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا