بانکبانک و بیمه

بانک قرض الحسنه مهر ایران برترین حامی اشتغال در کرمانشاه

بانک قرض الحسنه مهرایران با انجام تعهدات خود برای ایجاد اشتغال و کمک به درآمدزایی مددخواهان کمیته امداد، در همایش تقدیر از حامیان اشتغال که با حضور مدیران ارشد استان کرمانشاه برگزار گردید به عنوان برترین بانک حامی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در همایش تقدیر از حامیان اشتغال که با حضور مدیران ارشد استان کرمانشاه برگزار شد، از بانک قرض الحسنه مهرایران تجلیل شد.
این بانک در سال گذشته با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) توانست تا ۱۰۰ درصد تعهدات خود در استان کرمانشاه را محقق کرده و با ایجاد اشتغال های پایدار به توانمندسازی مددخواهان کمک کند.
خدرویسی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در این باره گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در دوسال گذشته بالاترین درصد همکاری با کمیته امداد را برای اشتغال وخود کفایی مددجویان تحت پوشش داشته و ۱۰۰درصد تعهدات خود را انجام داده است.
وی ادامه داد: این گام مثبت بانک قرض الحسنه مهر ایران سبب شده است که کمیته امداد استان کرمانشاه در کشور رتبه اول اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت پوشش را کسب کند.
خدرویسی تاکید کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران ۵ ردیف از اعتبار اشتغال کمیته امداد استان را به صورت کامل انجام داده و هیچ متقاضی از سهمیه سال ۹۷ باقی نمانده است .
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بانظارت کامل کارشناسان اداره کل کمیته امداد و همکاری پرسنل بانک قرض الحسنه مهر ایران و انجام پایش های مستمر توسط نهادهای زیربط بیش از ۸۵% اشتغال های ایجاد شده پایدار و از درآمدزایی برخوردار می باشند.
در پایان جلسه خدرویسی مدیر کل کمیته امداد استان و حاتمی معاون استانداری با اهدای لوح سپاس از میرزایی مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه به نمایندگی از پرسنل این بانک تقدیر و تشکر نمودند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا