بانکبانک و بیمه

معرفی سرپرست جدید برای بانک قوامین در استان کرمانشاه

مدیرعامل بانک قوامین با صدور حکمی صادق طوسی زاده را به عنوان سرپرست بانک در استان کرمانشاه معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قوامین، به موجب حکمی از سوی دکتر تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین صادق طوسی زاده به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک در کرمانشاه معرفی شد.

برپایه این گزارش در مراسمی که با حضور حمیدرضا شاکری معاون سرمایه انسانی بانک ،  مدیران ستادی و روسای شعب بانک در کرمانشاه برگزار شد ضمن قدردانی از عملکرد عباس بایرامی طی سال های خدمت به عنوان مدیرکل شعب استان کرمانشاه ،  حکم انتصاب صادق طوسی زاده توسط حمیدرضا شاکری به وی اهدا شد.
در این مراسم حمیدرضا شاکری معاون سرمایه انسانی بانک بر تلاش مدیران ارشد بانک در به کـار گیری و ارتقای سطح علمی کارکنان در تمامی رده های سازمانی تأکید و اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی کارکنان و در کنار یکدیگر بتوانیم فضای موجود در سازمان را فرصتی برای بهره برداری از نقاط قوت و ترمیم نقاط قابل بهبود و رفع موانع ، تعریف کرده و در این راستا بیشتر تلاش کنیم.
شایان ذکر است در این مراسم پس از ارائه گزارش مدیرکل سابق  بانک در کرمانشاه در خصوص عملکرد مدیریتی خود طی ۲ سال گذشته ، صادق طوسی زاده ، به تشریح برنامه های خود در جایگاه سازمانی جدید پرداخت.
یادآوری می گردد صادق طوسی زاده پیش از این به عنوان جانشین مدیرکل در استان لرستان مشغول به خدمت بوده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا