بانک و بیمهبیمه

حضور تیم کارشناسی بیمه سرمد در اولین ساعات وقوع زلزله در مسجد سلیمان

تیم کارشناسی بیمه سرمد به مدیریت مانی پورعیسی مدیر استان خوزستان، بلافاصله پس از وقوع زلزله در شهرستان مسجد سلیمان، جهت بازدید و برآورد میزان خسارت های وارده در محل شعب «میدان آزادی» و «سه راه پشت برج» بانک صادرات استان خوزستان حضور یافتند و از محل حادثه دیده بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، در این بازدید که با هدف تسریع در روند ارزیابی و پرداخت خسارت به زلزله زدگان منطقه مسجد سلیمان صورت گرفت، مدیر استان به همراه معاون خود از مناطق زلزله زده و ساکنین خسارت دیده شهرستان مسجد سلیمان بازدید کردند و مناطق خسارت دیده مربوط به بیمه گذاران این شرکت را مورد ارزیابی قرار دادند.

مانی پورعیسی در این بازدید، با هموطنان آسیب دیده اظهار همدردی کرد و گفت: بیمه سرمد، تمام تلاش خود را برای پرداخت خسارت به آسیب دیدگان در کوتاه ترین زمان ممکن به کار خواهد بست.

بر اساس این گزارش، این زلزله، هفدهم تیرماه به بزرگی ۵.۷ ریشتر در عمق ۱۷ کیلومتری زمین بین دو شهر «مسجد سلیمان» در غرب و «ایذه» در شرق استان خوزستان رخ داد.

گفته می‌شود، شدت این زمین‌لرزه به حدی بوده است که علاوه بر شهرهای دیگر استان خوزستان از جمله اهواز، بخش‌هایی از استان لرستان نیز احساس شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا