خودروصنعت، معدن، تجارت

خودروهای بی کیفیت خردادماه امسال را بشناسید+ جدول

در خرداد ماه ۱۳۹۸ تعداد ۴۸۴۱۱ دستگاه خودرو توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم،  در خرداد ماه ۱۳۹۸ تعداد ۴۸۴۱۱ دستگاه خودرو توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مورد ارزیابی قرار گرفت. براساس این گزارش  ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۴۵ مدل خودرو درگروه سبک و ۸ مدل در گروه سنگین است.

در خردادماه ماه سال جاری در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون شرکت ایران خودرو دیزل با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داد و وانت‌های‌ مزدا کارا ۲۰۰۰ تک کابین بهمن موتور، سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌ رو و وانت آریسان در شرکت ایران خودرو دیزل لیست قیمتی دبا کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند.

در این لیست قیمتی وانت‌های‌ مزدا کارا ۲۰۰۰ دو کابین بهمن موتور، وانت‌های نیسان دوگانه سوز و تک سوز زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین در گروه سبک و در بخش سواری خودرو پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو/ایکاپو سیتروئنc3 سایپا موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شد و بیشترین امتیاز را در خرداد امسال به خود اختصاص داد. این خودرو در لیست قیمتی دو قرار دارد و در این لیست کیاسراتوی سایپا و هایماS7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان هر کدام چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند و در رده بعدی جای گرفتند.

JAC-S5 وJAC-S3 کرمان موتور و و در این لیست قیمتی سه ستاره ای شدند. همچنین NEW MVMX33S شرکت مدیران خودرو در این لیست قیمتی دو ستاره توانست به دست آورد.

در لیست قیمتی یک نیز دو خودروی نیومزدا ۳ بهمن موتور و سوزوکی گرندویتارای ایران خودرو خراسان هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

از سوی دیگر در لیست قیمتی سه، خودروهای B30 شرکت بهمن موتور و چانگان cs35 چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

همچنین در لیست قیمتی چهار، خودروهای تند ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و پژو ۲۰۷ همگی از ایران خودرو و پارس تندر شرکت پارس خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این لیست قیمتی تندر ۹۰، دنا پلاس، رانا، پژو SD206، پژو ۲۰۶ و دانگ فنگ H30 همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و خودروهای کوییک سایپا، دنای ایران خودرو و NEW MVM315 مدیران خودرو نیز سه ستاره ای شدند.

در این لیست خودروهای سورن ایران خودرو تبریز، پژو پارس کرمانشاه ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس صنایع خودروسازی فردا، سمند تبریز ایران خودرو تبریز، پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان، ساینای سایپا-سیتروئن، تیبا ۲ سایپا و تیبای سایپا سیتروئن همگی دو ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در لیست قیمتی پنج نیز خودروهای سایپا X131، سایپا X132، سایپا X111 شرکت سایپا و سایپا X131 پارس خودرو شرکت پارس خودرو همگی دو ستاره کیفی به دست آوردند.

در بخش کشنده‌ها، خودروی کشنده ولوو FH500 شرکت سایپا دیزل چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده فوتون Auman H4 شرکت ایران خودرو دیزل سه ستاره کیفی را توانست به دست آورد.

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NPR75K بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد و در بخش کامیون نیز کامیون بنز WH شرکت ایران خودرو دیزل دو ستاره کیفی به دست آورد.

در بخش اتوبوس نیز اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال از محصولات شرکت عقاب افشان سه ستاره کیفی به دست‌ آورد و مینی بوس آرین شرکت ایران خودرو دیزل توانست دو ستاره کیفی را از آن خود کند و مینی بوس ایسوز SAHARبهمن دیزل در لیست چهار ستاره ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا