بانک و بیمهبیمه

همایش نیروی دریایی ارتش با حمایت بیمه حکمت در شهر نوشهر برگزار شد

همایش “آموزش، گام نخست در ایمنی”  با حمایت شرکت بیمه حکمت در سالن همایش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه حکمت، هدف از برگزاری این همایش هویت بخشی به آموزش ایمنی به عنوان مهمترین رکن و بررسی نقش آموزش در ارتقا فرهنگ ایمنی و بالابردن توان نیروها در مقابله با حوادث بود.

گفتنی است، با توجه به شرایط بحرانی منطقه خلیج فارس و لزوم حضور حداکثری نیروهای مسلح بویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و آمادگی همه جانبه نیروها، می طلبید نشست‌ها و همایش‌های فنی در این راستا تدارک دیده شود که در این خصوص همایش مذکور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

بر این اساس، همایش “آموزش، گام نخست در ایمنی” در هفت محور مهم پذیرای مقالات فرماندهان، اندیشمندان و فعالان حوزه دریایی کشور بود که سخنرانان آن از جمله دکتر مسعود طباطبایی معاون تحقیق و توسعه بازار بیمه حکمت در حول محورهای مطرح شده به ایراد سخن پرداختند.

در این همایش جمعی از مقامات کشوری و لشکری از جمله دکتر غلامحسین چایچی مدیر عامل شرکت بیمه حکمت، امیر دریادار دکتر حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش آجا، حجت الاسلام مشایخ امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهر نوشهر، دکتر عبدالصمد صفرنژاد فرماندار نوشهر، جمعی از مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بنادر و دریانوردی و نهاد‌های حوزه دریایی کشور حضور داشتند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا