بانکبورسبورس اوراق

افزایش ۱۹۵۱ درصدی سود هر سهم بانک ملت؛ تقسیم ۲۴۲۰ ریال سود به ازای هر سهم «وبلمت»

نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

بانک ملت در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۴۲۰ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ رشد چشمگیری را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از سنا، بانک ملت با سرمایه ۵۰ هزار میلیارد ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

بانک ملت در دوره یاد شده، مبلغ ۱۲۰ هزار و ۹۷۷ میلیارد و ۴۸۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۴۲۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل یک هزار و ۹۵۱ درصدافزایش داشته است.

همچنین بخوانید

در گزارش حسابرسی شده بانک ملت نسبت به گزارش حسابرسی نشده، تنها یک درصد کاهش سود هر سهم به سبب افزایش جمع هزینه‎ها مشاهده می‌شود.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۸۰ هزار و ۵۵۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

وبملت” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۵ هزار و ۹۰۵ میلیارد و ۸۶۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۱۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

بانک ملت در صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به دوره یاده شده، سود هر سهم را مبلغ ۲ هزار و ۶۱۷ ریال و سود خالص را ۱۳۱ هزار و ۲۰۱ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال اعلام کرده بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا