بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

شرکت‌های زیرمجموعه گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، برای حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ چه برنامه‌ای دارند؟

گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، با شش شرکت و یک باشگاه کسب‌وکار زیرمجموعه خود در بیست و پنجمین الکامپ حضور خواهد داشت. در ادامه رویکرد شرکت‌های زیرمجموعه گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، برای حضور در این دوره از نمایشگاه الکامپ آورده شده است.

شرکت به پرداخت

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، یکی از شرکت‌های این هلدینگ، شرکت به پرداخت است که حامی اصلی نمایشگاه الکامپ نیز محسوب می‌شود. انواع پوز، IPG با UI جدید، واقعیت افزوده AR، دستیار صوتی سکه، Gamification و جایزه از جمله محصولات و خدمات مطرح و آشنای به پرداخت هستند. این شرکت در الکامپ بیست وپنجم محصول سکه با UI/UX جدید و لوگو (هویت بصری) جدید را عرضه و همچنین محصول جدیدی را معرفی خواهد کرد.

همچنین بخوانید

شرکت بهسازان ملت 

شرکت بهسازان ملت نیز که از دیگر شرکت‌های گروه بهسازان فردا است، با محصول جدید «معین» (مانیتورنیگ عملیات یکپارچه نوین) به نمایشگاه الکامپ امسال می‌آید. طراحی محصولی مشترک برای انجام امور بانکی و مدیریت سوخت، ارائه محصول مانیتورینگ تجهیزات و سرویس‌های سایت‌های کامپیوتری و نیز محصولی در خصوص بیگ دیتا محور فعالیت‌های این شرکت بوده است.

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی نیز به عنوان یکی دیگر از زیرمجموعه‌های گروه بهسازان فردا، محصولات و خدماتی همچون CRS (سیستم‌های رزرواسیون مرکزی)، کیوسک بیمارستانی، نازل سوخت، کیوسک دیواری، کیوسک آستان قدس، ماشین حساب رومیزی و دستگاه پوز و ارتباط ترازو به پوز را بیشتر معرفی خواهد کرد. جذب نیروی‌های متخصص از دیگر رویکردهای این شرکت در نمایشگاه الکامپ است.

شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی

یکی دیگر از شرکت‌های هلدینگ بهسازان فردا، شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی است که آخرین حلقه از زنجیره اصلی ارزش در این گروه محسوب می‌شود. طراحی، عملیات و راهبری شبکه در مقیاس بزرگ، ارائه راه‌حل‌های بهینه برای پیاده‌سازی مراکز مدیریت و کنترل شبکه، پیاده‌سازی زیرساخت در مراکز داده و تأمین زیرساخت‌های امنیت از جمله محصولات و خدمات این شرکت است که در نمایشگاه الکامپ بیشتر معرفی خواهد شد.

شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی

از دیگر شرکت‌های مجموعه شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی است که در نمایشگاه الکامپ امسال قصد رونمایی از محصول جدیدی با نام «سهند» را دارد. این سامانه که اردیبهشت‌ماه در کنگره بین‌المللی داده‌های عظیم رونمایی شد، در این نمایشگاه به عموم سازمان‌ها معرفی و عرضه خواهد شد. سامانه سهند از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت مبتنی بر فناوری نسل چهارم صنعت و تکنولوژی بیگ‌دیتا است. معرفی این سامانه در نمایشگاه الکامپ می‌تواند آغاز تحولی نوین در داده‌های عظیم بانکی باشد.

از دیگر محصولات و خدمات این شرکت فعال در عرصه فناوری اطلاعات، مشاوره مدیریت و مشاوره کسب‌وکار می‌توان به سامانه جامع بازاریابی و فروش بانکی، مدیریت ریسک، مدیریت سرویس، مدیریت پروژه و پورتفولیو و همچنین ارائه خدمات مشاوره در حوزه بانکداری دیجیتال، بلاک چین و نظام تحلیل داده اشاره کرد.

شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق

یکی دیگر از شرکت‌های این گروه بزرگ، شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق است که محصول خود با نام شبکه اجتماعی سازمانی (رسا) را در الکامپ ارائه خواهد کرد. زیرساخت سهیم، باشگاه مشتریان و سیستم‌های وفادار سازی، شبکه شرکای تجاری، سامانه جمع سپاری مالی، سامانه مدیریت حساب‌های بانکی، نماچک و پرنیان پلاس ازجمله محصولات و خدمات شناخته شده این شرکت است.

.

باشگاه کسب‌وکارهلدینگ بهسازان فردا

علاوه بر شش شرکت زیر مجموعه گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، باشگاه کسب‌وکار این گروه نیز با عنوان باکس در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. این باشگاه با هدف کمک به ایجاد و توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری‌های نوین تأسیس شده و با صاحبان طرح‌ها، سرمایه‌گذاران، شرکت‌های کارآفرین و سازمان‌های حامی فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه همکاری دارد.

باشگاه باکس در الکامپ بیست وپنجم بر دو محور «استارت‌آپ فکتوری» و «چگونه برنده شویم؟» با فعالان و علاقه‌مندان حوزه فناوری اطلاعات در ارتباط خواهد بود.

علاقه‌مندان به آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات گروه «فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا» می‌توانند از غرفه‌های شماره ۴۷۳ و ۴۸۱ در سالن ۳۸ نمایشگاه الکامپ بازدید کنند. بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در روزهای ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا