صنعتصنعت، معدن، تجارت

نمایشگاه ساخت داخل محلی برای عرضه نیازها

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید برخلاف سایر نمایشگاه های کشور محلی برای عرضه نیازهاست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدرضا عبدالهی در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: نمایشگاه مزبور از بیست و هفتم تیرماه جاری به مدت چهار روز در محل نمایشگاه‌های بین اللملی تهران دایر و شش گروه بزرگ صنعتی کشور نیازهای خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.

وی همچنین اظهارداشت: نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید نخستین نمایشگاه در کشور است که می خواهد نیازها را عرضه کند در حالیکه بقیه نمایشگاه ها به دنبال عرضه توانایی ها و توانمندی های خود هستند.

همچنین بخوانید

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: برای نخستین بار نیازهای واحدهای تولیدی شش گروه صنعتی بزرگ در کشور شناسایی و تمامی این موارد در نمایشگاه مزبور عرضه خواهد شد.

وی افزود: جدا از این از تمامی سرمایه گذاران، نخبگان، دانشگاهیان، شرکت های دانش بنیان و غیر دانش بنیان توانمندو مراکز تحقیقاتی بصورت مشخص و گزینشی برای بازید از نمایشگاه دعوت بعمل آمده تا از نیازهای تجمیع شده حوزه صنعت و معدن دیدن کنند.

عبدالهی ادامه داد: موضوع ساخت داخل همواره به عنوان یک دغدغه در وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح بوده است.

وی اظهارداشت: وزارتخانه مزبور با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهوری برنامه جدی در این زمینه با عنوان «نهضت ساخت داخل» طراحی و در دستور کار خود قرار داده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران یادآورشد: برنامه مدنظر به عنوان اولویت یک وزیر صنعت، معدن و تجارت و مجموعه مدیریتی این وزارتخانه تعریف و به شدت در حال پیگیری است.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا