بانکبانک و بیمه

پیام مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خطاب به همکاران

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران طی پیامی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های همکاران در سال ۱۳۹۷، بر استمرار حرکت جمعی همکاران به منظور تحقق اهداف سال جاری تاکید کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در متن این پیام آمده است:

افتخار می کنم که بانک قرض الحسنه مهر ایران به پشتوانه سهامداران بزرگ، مدیران و کارکنان خود در دوازده سال فعالیت اثربخش خود در جامعه، گام های ارزشمندی را برای رفع محرومیت ها و محدودیت های مالی، توسعه عدالت اجتماعی، توانمندسازی و بهبود معیشت اقشار ضعیف، کاهش آسیب های اجتماعی، کارآفرینی و اشتغالزایی، تامین خرد مالی برای درمان بیماری ها و همچنین حمایت از مددجویان سازمان های مردم نهاد برداشته است.
امسال نیز با مودت، همکاری و همدلی سهامداران بانک توانستیم با تصویب صورتهای مالی و ترازنامه بانک، بار دیگر به عنوان نخستین بانک در شبکه بانکی کشور طی سه سال متوالی مجامع عمومی عادی و فوق العاده خود را برگزار کنیم که این گواهی است بر مسیر صحیحی که با تلاش مدیران و کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران ترسیم شده است. 
همراهی و همدلی سهامداران ارجمند و تاکید این عزیزان بر پاکدستی، سخت کوشی و تخصص همکاران افتخار آفرین بانک از دیگر توفیقات ارزشمندی است که در کنار شما همراهان همیشگی به آن دست یافته ایم.
بانک قرض الحسنه مهرایران با اهتمام جمعی شما عزیزان در سال گذشته موفق به جذب ۵۵ درصدی منابع قرض الحسنه شده است. این در حالی است که افزایش ۶۴ درصدی تعداد تسهیلات اعطایی بانک و پرداخت بیش از یک میلیون و ۲۳۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه و همچنین افزایش تعداد مشتریان به بیش از ۶ میلیون و ۵۴۰ هزار نفر، خود دلیل روشن دیگری است بر سخت کوشی و حرکت جهادی همکاران ارجمند این بانک در راه تحقق اهداف مقدسی که برای آن ترسیم شده است. تردید نیست حفظ این دستاوردها در کنار حرکت شتابان و رو به رشد بانک همت و تلاش مضاعفی را می طلبد.
در سال جاری، تمامی همکاران می بایست دست در دست هم نهند تا با سعی و کوشش مضاعف، شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور را پشت سرگذاشته و با جذب منابع بیش از پیش بتوانیم از عهده تعهدات ایجاد شده برآییم. 
این حرکت عظیم و رو به تعالی شما عزیزان را ارج می نهم و خداوند متعال را شاکرم که توفیق داد بانک قرض الحسنه مهرایران با سرافرازی و سربلندی به جایگاه شایسته خود در جامعه و شبکه بانکی کشور دست یابد.
امید آنکه در چشم انداز پیش رو و در سایه توجهات حضرت حق با حمایت های بیش از پیش سهامداران محترم، اعضای محترم هیات مدیره و تلاش همکاران گرامی بتوانیم به اهداف عالیه بانک به ویژه عمل به مسئولیت اجتماعی و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و کارگشایی دست یابیم و شاهد بهبود معیشت و ارتقای وضعیت اقتصادی مردم عزیز ایران اسلامی باشیم.

مرتضی اکبری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا