بانکبانک و بیمهپرداخت الکترونیک

ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در ۱۵۰۰ شعبه بانک تجارت

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به آغاز به کار دفتر حمایت از نوآوری بانک تجارت در صندوق نوآوری و شکوفایی از ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در ۱۵۰۰ شعبه بانک تجارت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، رضا دولت آبادی در مراسم آغاز به کار دفتر حمایت از نوآوری بانک تجارت در صندوق نوآوری و شکوفایی، اظهار داشت: یکی از مصداق‌های بارز حمایت از تولید ملی حمایت از طرح‌های نوآورانه و دانش‌بنیان از طریق تامین مالی و ارائه خدمات مشاوره‌ای است.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با صندوق نوآوری و شکوفایی دفتری در اختیار بانک قرار داده شده که تیم مستقر در این دفتر، مدارک شرکت‌ها را بررسی کرده و ۱۵۰۰ شعبه بانک بر اساس مدارک ارسالی از این دفتر تسهیلات و خدمات مورد نیاز را به شرکت‌ها ارائه می‌دهند.

مدیرعامل بانک تجارت ادامه داد: همچنین با سایر حوزه‌ها مانند شرکت‌های بیمه و صرافی‌هایی که با بانک در ارتباط هستند، هماهنگی شده تا نیازهای مورد نیاز شرکت‌ها را پاسخگو باشند.

دولت آبادی تاکید کرد: قرارداد با صندوق نوآوری و شکوفایی صرفاً برای پرداخت تسهیلات نیست و خدماتی چون ارائه ضمانت‌نامه‌های ریالی و ارزی و همچنین ال‌سی‌های داخلی و خارجی در دستور کار قرار دارد که تعدادی از آنها نیز اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: یکی از ابزارهای خوبی که کمترین هزینه را برای شرکت‌ها دارد ال سی داخلی است که می‌تواند کمک بسیاری در پیشبرد اهداف تجاری این شرکت‌ها کند که بانک تجارت آمادگی ارائه این خدمت را به شرکت‌ها دارد.

مدیرعامل بانک تجارت خاطرنشان کرد: همچنین برای تضمین فروش محصولات شرکت‌ها اعتباری در قالب طرح آسان خرید برای خریداران در نظر خواهیم گرفت که محصولات شرکت‌ها را خریداری کنند و در سررسید، بانک پول شرکت‌ها را به آنها پرداخت کند

منبع
ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا