صنعتصنعت، معدن، تجارت

تاکید بر ارزش آفرینی دانشگاه از مسیر صنعت

رئیس هیات عامل ایدرو در نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه و پروهشگاه های کشور از آنان خواست به صنعت اعتماد کنند چرا که دانشگاه ها همیشه ارزش آفرین هستند و این ارزش آفرینی از مسیر صنعت تقویت می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، در نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه و پروهشگاه های کشور در سومین روز از نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید راه های بهبود ارتباط صنعت و دانشگاه بررسی شد.

رئیس هیات عامل ایدرو در این نشست تخصصی ، دانشگاه ها را به عنوان یکی از پایه ها و عناصر اصلی زنجیره تولید و نهضت ساخت داخل دانست و افزود: تحریم ها علاوه بر تهدید برای فضای کسب و کار کشور، یک فرصت استراتژیک هم برای صنعت کشور به حساب می آیند.

محدباقر عالی افزود : عمق ارزبری صنعت ، به ویژه صنعتی که دارای اهمیت استراتژیک از ابعاد مختلف برایمان ملموس نبود ارزبری صنعت خودرو بود .

عالی با اشاره به استراتژی ۷گانه وزارت صمت در سال رونق تولید که محور اول آن تعمیق ساخت داخل است ، گفت : این برنامه ها بسته تئوریک استفاده از تهدید تحریم و تبدیل آن به فرصت است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید گفت : اگرچه تلاش شده بسیاری از نیازمندیها احصاء شود ولی هنوز جای کار بسیاری برای کامل شدن این مهم وجود دارد.

وی از دانشگاه ها خواست به صتعت اعتماد کنند چرا که دانشگاه ها همیشه ارزش آفرین هستند و این ارزش آفرینی از مسیر صنعت تقویت می شود.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا