بانکبانک و بیمه

بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از شرکتهای تولیدی دارو و کشت

در راستای حمایت از اشتغال زایی و رونق تولید مدیرشعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال بختیاری بانک ایران زمین به اتفاق مدیران ارشد این مدیریت با مدیران شرکت گل دارو  و کشت و دام فضیل دیدار کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، محمدرضا سبزواری مدیراستان در این بازدیدها  اظهار کرد: سیاست اصلی دولت ایجاد اشتغال و رونق تولید و به تبع آن ثبات قیمت ها است و بانک ها نیز بر اساس رسالتی که بر دوش دارند در جهت پایداری این صنایع  برنامه های همسو را در دستور کار قرار داده اند.

وی حمایت از تولید داخلی را مولفه اثر گذار اقتصاد و اهمیت به تحقق  برنامه ها در سال تولید رونق و سیاست های  اقتصاد مقاومتی را بسیار مهم و توجه به ایفای درست نقش ها ومسئولیت ها در سه بخش تولید، توزیع و مصرف را امری ضروری در چرخه صنعت دانست و ایجاد هرچه بهتر این روابط را از طرفین خواستار شد .

سبزواری ضمن ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته در راستای احیاء طب سنتی و گیاه درمانی علمی در کشور و تولیدات شرکت با فرآوری و بسته بندی به روز نسبت به سایر شرکت های فعال در این عرصه آن را شایسته تجلیل دانست و افزود: پشتیبانی از تولید ملی به منزله حمایت از اشتغال، کار و سرمایه ایرانی است و بانک ایران زمین در راستای ایفاد نقش ملی خود به عنوان یک بانک خوش نام آمادگی خود را جهت ایجاد و افزایش تعاملات سازنده اعلام می کند.

در بازدید از شرکت کشت و دام فضیل قسمت های مختلف گاوداری نظیر مرکز نگهداری،تغذیه، انبار علوفه … مورد بازدید قرار گرفت و مهندس نصر مدیرشرکت بیان کرد: این دامداری با دارا بودن ۴۲۰۰ راس گاوشیرده و گله۱۰۰۰۰ راسی و تولید روزانه ۱۶۰ تن شیر با متوسط تولید هر راس ۴۰کیلوگرم در روز از بزرگترین واحد های دامداری استان اصفهان در بخش خصوصی است و از موفقیت های این واحد می توان به تولید شیر خالص برای کارخانه های تولید شیر خشک اشاره کرد و در حال حاضر به طور مستقیم برای ۲۰۰ نفر اشتغالزائی کرده است.

در بازدید از شرکت گل دارو، دکتر فلامرزی مدیر عامل شرکت ابتدا به تشریح فعالیت ها و دستاورد ها پرداخت و اظهار داشت: تولیدات این شرکت بالغ بر ۱۰۰ نوع محصول از قبیل شربت، کپسول، قرص، پماد،ق طره،کرم، ژل و محلولهای خوراکی گیاهی برای بیماری های قلبی،گوارشی، ضدحساسیت ، تنفسی، ضد احتقان، تقویتی، ضد قارچ، روانی و عضلانی است.

دکتر فلامرزی بر لزوم ایجاد و استفاده از مزارع کشت و صنعت تولید گیاهان داروئی تاکید و موفقیت شرکت را حاصل تلاش بیشتر از دو دهه فعالیت با حضور و همکاری ۱۰۰ شرکت فعال در این زمینه خواند. وی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به اهمیت کارآفرینی و ضرورت حفظ شرکت های دانش بنیان پرداخت و گفت: در حال حاضر این شرکت برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم کارآفرینی دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا