بانکبانک و بیمه

بازدید عضو هیات مدیره بانک رفاه از استان خراسان شمالی

عضو هیأت مدیره بانک رفاه همزمان با سفر استانی ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان خراسان شمالی، از این استان بازدید کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، رحمتی عضو هیأت مدیره بانک رفاه در حاشیه این سفر از مدیریت شعب و برخی شعب این استان بازدید و ضمن ابراز رضایت از عملکرد استان، نقش بانک ها در فعالیت های اقتصادی را بی بدیل دانست و گفت: بانک ها علاوه بر تأثیرگذاری بر اقتصاد می توانند بر زندگی افراد جامعه نیز مؤثر باشند.

عضو هیأت مدیره بانک رفاه در ادامه با تاکید بر لزوم به کارگیری بانکداری نوین افزود: زمان بانکداری سنتی به پایان رسیده و باید به دنبال استقرار بانکداری نوین و جامع بود و ضرورت دارد خدمات بانک را طوری گسترش دهیم که امکان ارائه خدمات به مشتریان در هر زمان و مکانی فراهم گردد.

رحمتی همچنین آموزش بانکداری الکترونیک به مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی را راهی مؤثر به منظور جلوگیری از ازدحام در شعب بانک دانست و با قدردانی از عملکرد مدیریت شعب خراسان شمالی اظهار داشت: این مدیریت تلاش ویژه ای برای همسویی با اهداف بلندمدت بانک داشته است.

در ادامه سفر به این استان، عضو هیأت مدیره بانک رفاه در جلسه شورای اداری و توسعه استان که به ریاست دکتر روحانی در محل استانداری برگزار شد حضور یافت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا