بانکبانک و بیمه

تسهیلات ارزان قیمت و قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین ویژه دارندگان POS

بانک اقتصادنوین پس از معرفی طرح “صبا ۱” مختص خانوارها و فعالان اقتصادی، طرح “صبا ۲” را به دارندگان پایانه‌های فروش (POS) این بانک تقدیم کرد. 

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در طرح “صبا” تسهیلاتی متنوع در سه بسته متفاوت و بر اساس معدل موجودی مشتریان پیش‌بینی شده است. در بسته شماره ۲ این طرح (صبا ۲) دارندگان پایانه‌های فروش (POS) بانک اقتصادنوین می‌توانند برای تامین نیازهای ضروری تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و یا تا سقف دو میلیارد ریال تسهیلات مرابحه با نرخ ۱۵ درصد دریافت کنند.

در طرح “صبا ۲”، بر اساس معدل موجودی سپرده‌های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری متصل به پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین در بازه‌های زمانی دو تا چهار ماه، امکان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تا ۷۰ درصد معدل موجودی سپرده و تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و یا پرداخت تسهیلات مرابحه تا ۱۴۰ درصد معدل موجودی سپرده و تا سقف دو میلیارد ریال و با نرخ ۱۵ درصد فراهم شده است که پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک اقتصادنوین می‌توانند با توجه به نیاز خود، از یکی از این تسهیلات بهره مند شوند. در این طرح مدت زمان بازپرداخت تسهیلات به خواست متقاضی ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه تعیین شده است.

همچنین کسبه و اصنافی که تمایل به استفاده از این تسهیلات دارند اما تاکنون از پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین استفاده نکرده‌اند می‌توانند ضمن مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه این بانک، همزمان با درخواست نصب پایانه فروش، تقاضای استفاده از تسهیلات این طرح را نیز به شعبه خود ارائه کنند.

گفتنی است طرح “صبا ۲”، پیش تر با شرایط متفاوتی معرفی شده بود که با توجه به بازخوردها و پیشنهادهای دریافتی از مشتریان و با در نظر گرفتن الزاما بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با شرایط جدیدی معرفی شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی بانک اقتصادنوین شرایط استفاده از بسته سوم نیز در روزهای آتی به اطلاع هم‌وطنان عزیز خواهد رسید.  
مشتریان ارجمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این طرح به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس برقرار کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا