بانکبانک و بیمه

تقدیر بنیاد شهید از بانک صادرات ایران


​بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با ارسال لوح سپاسی از اقدامات بانک صادرات ایران در ارائه خدمات و تسهیلات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، ناصر عارف مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان همدان با ارسال لوح سپاسی خطاب به محمود خدامرادی، مدیرشعب این بانک در استان همدان، از همکاری‌ های بی‌ شائبه آن مدیریت در ارائه تسهیلات و خدمات به خانواده‌ های معظم شهدا و ایثارگران تشکر و قدردانی به عمل آورد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: «بلندآوازگی شهیدان راه حق و حقیقت تا همیشه تاریخ جاودانه است و راه روشن صالحان، شایستگان و دینمداران برقرار و پررهرو. انشاءا… انجام وظیفه و تعهد به تکلیف که همانا خدمت به بهترین بندگان خدا و ایثارگران باشد توفیقی است الهی که نصیب گردیده، باشد که همه ما شاکر این منت و لطف خدایی باشیم. 
بدین‌وسیله از زحمات و همکاری‌های بی‌ شائبه جنابعالی و همکاران محترمتان در ارائه تسهیلات و خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و  ایثارگران، تشکر و قدردانی نموده و دوام توفیقات شما را در ادامه خدمتگزاری به ایثارگران عزیز در سایه عنایات حضرت بقیه‌ا…الاعظم(عج) و در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نمایم.»
شایان توجه است؛ این بانک مردمی در راستای حمایت از جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا در سال ١٣٩۵، ۸هزار و ۶٠٠ فقره تسهیلات خرید و ساخت مسکن به این قشر افتخار آفرین پرداخت کرده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا